فیلم ازحام شدید در مترو در پی برگزاری مهمونی 10 کیلومتری عید غدیر / ظرفیت خیابان ولیعصر (عج) تکمیل شد
حجم ویدیو: 1.03M | مدت زمان ویدیو: 00:00:10

به گزارش رکنا، عصر امروز و از ساعت 18، همزمان با عید غدیر، ویژه برنامه « مهمونی ۱۰ کیلومتری» عید غدیر در خیابان ولیعصر (عج) به کمک هیئت‌ها، مساجد، گروه‌های جهادی و... برگزار شد.

در این برنامه که مسیر آن از چهارراه ولیعصر (عج) تهران شروع شده و تا پارک وی ادامه داشته، صدها موکب پذیرایی صلواتی، اطعام، جشن، شهربازی و هدیه برای کودکان، سرود و... میزبان شهروندان تهرانی بوده است.

این برنامه که تهرانی ها به صورت خانوادگی در آن شرکت کرده اند، حداقل تا پاسی از نیمه شب ادامه خواهد داشت. در این جشن 2 میلیون پرس غذا بین شهروندان و 110 هزار اسباب بازی بین کودکان تهرانی توزیع می شود.

در این میان اما در پی برگزاری مراسم «مهمونی 10 کیلومتری» عید غدیر در حد فاصل چهارراه ولیعصر (عج) تا چهارراه پارک وی، ازدحام شدیدی در برخی ایستگاه های متروی تهران به وجود آمده است.

ستاد مردمی برگزاری «مهمونی 10 کیلومتری» با صدور اطلاعیه ای اعلام کرده است که با توجه به حضور بیش از 2 میلیون نفر در مسیر مهمانی 10 کیلومتری ظرفیت خیابان ولیعصر (عج) تکمیل شده است.

این ستاد به عموم شهروندان تهرانی توصیه کرده است که اگر قصد شرکت در این مراسم را دارند و تا کنون در مسیر مهمانی 10 کیلومتری قرار نگرفته‌ اند، ضمن خودداری از مراجعه به خیابان ولیعصر (عج)، مراسم را از طریق رسانه ملی دنبال کنند.

کدخبر: 805067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟