پیرمرد 123 ساله بوکانی با 83 نوه در بوکان زندگی می کند+عکس

به گزارش رکنا، «عثمان عبدی‌نیا» مرد کهنسال بوکانی اهل و ساکن روستای «پیربهاءالدین» دهستان گورک بخش مرکزی این شهرستان اکنون ۱۲۳ سال عمر دارد و زندگی در سه سده شامل سده های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ هجری شمسی را تجربه کرده است.

وی اکنون صد و بیست و سومین پاییز عمر خود را سپری می کند و برای رفت و آمد و انجام کارهای شخصی مشکل خاصی ندارد و به همراه یکی از فرزندانش به نام کاک اسماعیل زندگی می کند؛ البته در اتاق مخصوصی هم که به سمت حیاط راه دارد، استراحت می کند.

پیرمرد بوکانی2

وی در طول عمرش تنها یکبار ازدواج کرده و ثمره بالغ بر ۷۵ سال زندگی مشترک با «خندان» همسر مرحومش که قریب به ۱۰ قبل در سن ۹۰ سالگی فوت کرده ۷ پسر و ۲ دختر است. فرزند ارشد «مام درویش» ۷۳ سال سن دارد، وی دارای ۸۳ نوه و نتیجه است و به تازگی هم چشم به نبیره اش روشن شده است.

«خاله عثمان» تمام عمر خود را در روستای «پیربهاءالدین» سپری کرده و اکنون صد و بیست و سومین پاییز عمر خود را سپری می کند و برای رفت و آمد و انجام کارهای شخصی مشکل خاصی ندارد وی به همراه یکی از فرزندانش به نام کاک اسماعیل زندگی می کند؛ البته در اتاق مخصوصی هم که به سمت حیاط راه دارد، استراحت می کند.

پیرمرد بوکانی3

کدخبر: 1053370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی