هوای تهران قابل قبول است

به گزارش رکنا، طبق داده‌های شرکت کنترل کیفی هوا مینگین کیفیت هوای مناطق ۲۲ گانه کلانشهر تهران در حال حاضر امروز_ جمعه ششم مهر_ با شاخص ۷۴ در وضعیت زرد و هوای قابل قبول قرار دارد.

ایستگاه لواسانات با شاخص ۷۰، ایستگاه پردیس با شاخص ۷۲، ایستگاه پاکدشت با شاخص ۷۹، ایستگاه دماوند با شاخص ۵۲، ایستگاه شهریار با شاخص ۵۲، ایستگاه ورامین با شاخص ۸۷، ایستگاه اسلامشهر با شاخص ۶۰، ایستگاه رباط کریم با شاخص ۸۱ و ایستگاه شهریار با شاخص ۹۶ در وضعیت زرد و هوای قابل قبول قرار دارد.

ایستگاه پیشوا با شاخص ۱۱۴، ایستگاه ملارد با شاخص ۱۰۳ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد، همچنین ایستگاه باغستان با شاخص ۱۶۰ در وضعیت قرمز و ناسالم قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

از ابتدای سال جاری تا امروز در تهران، پنج روز هوای پاک، ۱۲۶ روز هوای قابل قبول ، ۵۸ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و دوروز هوای ناسالم برای عموم در روز شمار شاخص آلودگی هوا به ثبت رسیده است.

کدخبر: 1044903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟