تامین اجتماعی ملزم به تامین درمان رایگان بازنشستگان است/سازمان، بازنشستگان را به مرز فلاکت و بدبختی رسانده است

 ابراهیم نواده محمدی بازنشسته شرکت داروسازی شهید قاضی تبریز و فعال صنفی بازنشستگان کارگری به خبرنگار اجتماعی رکنا  گفت: سازمانی که بخاطر اخذ سی سال حق بیمه طبق ماده ۵۴ ملزم به تامین درمان رایگان است امروز حتی قادر نیست یک قرص سرماخوردگی را در پوشش درمان خود قرار دهد!

 نواده محمدی افزود:امروز بواسطه دنیای مجازی و روشنگری اصحاب قلم قشر مظلوم بازنشستگان خصوصا بازنشستگان کارگری به آن درجه از بینش و آگاهی رسیده اند که تمام بی عدالتی ناشی از دخالت های متمادی دولت ها در صندوق بین النسلی را درک کنند.

نواده محمدی با انتقاد از رویه معمول سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: میتوان دید که سازمان تامین اجتماعی تا چه حد از مسیر قانونی خود فاصله گرفته است .

او ادامه داد:سازمان، بازنشستگان را به مرز فلاکت و بدبختی رسانده تا جایی که پرداخت به موقع مستمری یکی از مطالباتشان شده است .

این فعال صنفی معتقد است: افزایش مستمری بازنشستگان در قالب افزایش پلکانی معکوس بحثی کذایی بنام متناسب سازی  است که امروز بعد از گذشت دو برنامه توسعه فریب آن برهمه مسجل و آشکار شده است  .

او با انتقاد از ادعای دولت ها در مورد بهبود معیشت کارگران گفت: وعده های بهبود معیشت این قشر مظلوم فریبی بیش نیست زیرا ما از درون ضربه خورده ایم .کسانی نام وکیل بازنشستگان را یدک می کشند که هیچ عملکرد مثبتی در این راستا ندارند .

 

 

 

 

کدخبر: 1042976 ویرایش خبر
لینک کپی شد
منیره چگینی آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟