برق برخی مناطق اهواز روز شنبه برای ساعاتی قطع می‌شود

به‌گزارش رکنا براساس این اطلاعیه که روز جمعه صادر شده است، برق بخش‌های از خیابان‌های ادهم، فرهنگ و جهانیان بلوار ساحلی حدفاصل فروشگاه رفاه تا نادری، ۲۴ متری حد فاصل نادری تا میدان شهدا، خیابان کافی حدفاصل بلوار آیت الله بهبهانی تا جاده ساحلی، خیایان امام حد فاصل بهبهانی تا سی متری در روز شنبه از ساعت پنج بامداد تا ساعت هشت صبح قطع می‌شود.

در این اطلاعیه خطاب به مردم مناطق فوق در شهرستان اهواز آمده است: با توجه به پروژه احداث پل روگذر میدان جمهوری در اتوبان آیت الله بهبهانی که در راستای توسعه شهری در حال انجام است این شرکت با هدف همکاری در این پروژه در حال جابجایی دکل‌های تلسکوپی در بخش فوق توزیع مسیر طراحی پروژه مورد نظر است لذا جهت برخی اقدامات فنی روی شبکه و انتقال بار و جابجایی و نصب دکل‌های فوق توزیع، برنامه خاموشی برای ساعاتی اعمال می‌شود.

همچنین در این‌اطلاعیه آمده است: تلاش بر این است که این خاموشی در کمترین زمان ممکن در ساعات تعیین شده از طریق مانورهای در شبکه، برطرف شده و شبکه به حالت عادی برگردد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از صبوری و همراهی مردم این مناطق در همراهی با تلاشگران صنعت برق منطقه‌ای خوزستان در پایدارسازی شبکه، قدردانی کرده است.

 

کدخبر: 1042766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟