تعطیلی 7 ساله مجموعه تفریحی ورزشی شهید ملاباقری!

به گزارش رکنا، سید احمد علوی، رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصتمین صحن علنی شورا با اشاره به آیین بهره برداری مجدد مجموعه ورزشی شهید ملاباقری در منطقه ۱۴ تهران، گفت:  مجموعه ورزشی مهرورزان سابق که به «شهید ملاباقری» تغییر نام پیدا کرده؛ نکات جالب و عجیبی دارد.

وی افزود: این مجموعه در سال ۸۸ در خیابان پاسدار گمنام یا بلوار پاسدار گمنام ساخته شد. در منطقه ۱۴ کلاً دو مجموعه آبی ایثارگران و مهرورزان سابق وجود داشت که استخر مجموعه مهرورزان سابق، ۳ سال پس از بهره‌‌برداری به بهانه اینکه ایراداتی دارد؛ تعطیل شده است.
علوی ادامه داد: پس از تعطیلی مجموعه آبی این مجموعه تفریحی که با هزینه گزاف ساخته شد؛ در سال ۱۳۹۹ که اپیدمی کرونا شایع شده بود؛ مجموعه توپی و چند منظوره آن نیز تعطیل شد و تا دیروز نیز تعطیل مانده بود.
رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قرار بود مجموعه تفریحی مهرورزان سابق، به پرسنل شریف شرکت واحد و به شهروندان عزیز منطقه ۱۴ خدمات ارائه دهد؛ تأکید کرد:  اگر نظارت بر روی کار پیمانکاران نباشد؛ میلیاردها تومان هزینه خواهد شد و مجموعه ای همچون مجموعه تفریحی شهید ملاباقری آماده می شود. اما به دلیل اینکه در اختیار سازمان ها و شرکت قرار می‌گیرد و آنها  هزینه‌ای را صرف بهسازی آن نمی کنند؛ رو به تعطیلی می رود.
وی از شرکت واحد اتوبوسرانی و مدیریت شهری که پس از هفت سال مجموعه تفریحی مهرورزان سابق یا مجموعه تفریحی شهید ملاباقری را بهسازی و نوسازی کردند؛ تشکر و تأکید کرد: باید بر مجموعه های جدیدی که در حال ساخت است نظارت شود تا با این سرعت مجموعه‌های تفریحی، فرهنگی و ورزشی از مدار خارج نشوند.
مجموعه تفریحی ورزشی شهید محمدرضا ملاباقری، با مساحتی حدود ۲۸۸۰ مترمربع، پس از ۷ سال تعطیلی مجدداً به بهره‌برداری رسید
کدخبر: 1038379 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟