گزارش حسابرسی سازمان ورزش شهرداری تهران تصویب شد

به گزارش رکنا، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی این سازمان برای سال ۱۴۰۲ با بیان اینکه دعاوی حقوقی در مورد پیمانکاران متخلف بوده که قراردادها در حال فسخ است، اظهار کرد: بخشی از پرونده ها مربوط به آسیب های ورزشی بوده است.

وی با بیان اینکه کارگروهی برای تعیین بهای استفاده از اماکن ورزشی تشکیل شده و موارد را بررسی کرده است، یادآور شد: ما جلسه ای را با مدیران ورزش مناطق داشتیم و برای برگزاری مسابقات و رویدادها، اداره ورزش مناطق نیاز دارند که بخشی از این رویدادها را در زیرساخت های موجود برگزار کنند.

اوجاقی با بیان اینکه یکی از مناطق یکی از زیرساخت های فرامنطقه ای خود را به مزایده گذاشته شده و امروز نمی تواند از این ظرفیت استفاده کند، تصریح کرد: استخر موجود در این فضای ورزشی ماهانه می تواند بیش از ۲۰ هزار بلیط بفروشد و اعلام کرده تنها یکصد بلیط در ماه به منطقه تحویل می دهد در حالی که ۱۰ درصد از این تعداد بلیط دو هزار بلیط است.

وی ادامه داد: به نظر می رسد با اختلاف یک سال از دولت، خدمات ورزشی شهرداری تهران ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزان تر ارائه می شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه با هماهنگی وزارت ورزش اعزام ورزشکاران و نخبگان ورزشی به پیاده روی اربعین صورت گرفت، اظهار کرد: بخشی از این هزینه ها با وزارت ورزش بود و بخشی از آن را نیز ما پذیرفتیم.

گفتنی است گزارش حسابرسی سازمان ورزش شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۲ با حداکثر آراء موافق به تصویب رسید.

کدخبر: 1036091 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟