گرد و خاک و وزش باد شدید امروز در این استان ها!

به گزارش رکنا، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی پنج روز آینده اظهار کرد: از امروز (۳ شهریور) در برخی نقاط استان‌های لرستان ، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شمال و شرق خوزستان و ارتفاعات هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. در این مدت در ارتفاعات البرز مرکزی نیز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: طی پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق، شرق، شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، در برخی ساعات وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۴ شهریور) کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۹ و ۳۷ درجه سانتیگراد و پس فردا (۵ شهریور) صاف تا کمی ابری، از بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۷ و ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۷ و ۵۰ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

کدخبر: 1032926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟