رونمایی از اولین دستگاه خودپرداز میوه در اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از بازسازی ساختمان بازار کوثر ۱۱ با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به نیازهای روزانه خبر داد.

 امیرحسین ماه‌آورپور روز 24 مردادماه در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های جدید این سازمان گفت: امروز سه پروژه مهم شامل ساختمان جدید بازار کوثر ۱۱، سه بازار روز میوه و صیفی‌جات در مناطق ۲، ۶ و ۷ و همچنین اولین دستگاه خودپرداز میوه با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان در راستای بهبود شبکه توزیع کالا و فرآورده‌های کشاورزی در اصفهان افتتاح شد.

وی افزود: ساختمان قبلی بازار کوثر ۱۱ به‌دلیل عدم برخورداری از ایمنی کافی تخریب و با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار بازسازی شد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی بازارهای روز میوه در محلات شهر در راستای مصوبات شورای اسلامی شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، اظهارکرد: پس از راه‌اندازی ۴ بازار در سال گذشته، امروز نیز ۳ بازار دیگر به جمع این بازارها اضافه می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه دستگاه خودپرداز میوه به‌عنوان گامی در جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، امروز در میدان آزادی راه‌اندازی شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

کیفیت مطلوب، مشتری‌مداری و قیمت مناسب از ویژگی‌های بازارهای روز کوثر است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان هم گفت: مجموعه بازارهای روز کوثر اصفهان خدمت‌رسانی مطلوبی به مردم ارائه می‌دهند و در عین برخورداری از اجناس باکیفیت، از مولفه‌هایی مانند مشتری‌مداری و اجناس با قیمت مناسب نیز برخورداند.

مجید نادرالاصلی با بیان اینکه منطقه ۲ از مناطق مستعد برای خدمت‌رسانی است و ظرفیت‌های زیادی برای انجام اقدامات مفید و‌ موثر دارد، افزود: امیدوارم در آینده شاهد اجرای پروژه‌های بیشتر در منطقه ۲ باشیم تا مردم این منطقه نیز از خدمات و امکانات کافی برخوردار باشند.

راه‌اندازی بزرگ‌ترین دستگاه خودپرداز کالا در اصفهان

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان کالاپرداز فراز سپاهان نیز اظهارکرد: دستگاه خودپرداز میوه که در اصفهان راه‌اندازی شده، بزرگ‌ترین دستگاه خودپرداز فروش کالا در کشور است که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی ساخته شده و به تایید معاونت علمی ریاست جمهوری رسیده است.

مهران صفدار افزود: طراحی و ساخت این دستگاه با حمایت معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان انجام شده است. ویژگی بارز این دستگاه، انجام تمامی مراحل ساخت ازجمله برنامه‌نویسی، امور الکترونیک و ساخت قطعات آن توسط متخصصان این شرکت بومی است.

کدخبر: 1029737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟