مهم ترین خواسته کسبه بازار بزرگ تهران از مسعود پزشکیان + فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، بهزاد یعقوبی، پژوهشگر حوزه تهران و عضو هیات امنای بازار تهران در گفت و گو با رکنا در پاسخ به این سوال که آیا مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری ایران، با دعوت بازاریان در بازار تهران حضور پیدا کرده بود یا خیر گفت: حضور آقای مسعود پزشکیان در بازار تهران، طبق یک دعوت بود که از اول ماه محرم این دعوت انجام شد و با اعضای شورای راهبری گفت و گو شد و جلساتی برگزار شد و در جمع بندی به این نتیجه رسیدیم که آقای پزشکیان در بازار تهران حضور پیدا کنند و از نزدیک معضلات و مشکلات را ببینند.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه مهم ترین خواسته بازاریان از مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران چیست گفت: بازار تهران از موضوعات سیاسی جدا است و نمی توان بازار را به نفع یک جناح خاص مصادره کرد. بازاری ها نیازمند اصلاحات بر مبنای یک اصول هستند.

عضو هیات امنای بازار تهران همچنین تاکید کرد: آقای پزشکیان اولین رئیس جمهوری بودند که بعد از انقلاب در بازار تهران حضور پیدا کردند. بازاری ها قلب تپنده اقتصاد ایران هستند که به ردیف اعتبار و بودجه نیاز دارند. همچنین می بایست افراد کارشناس به کارهای اقتصادی ورود کنند نه سیاسیون. باید کسانی در این کار باشند که بتوانند در مسیر حل مشکلات بازار تهران مثمر ثمر باشند تا بخشنامه ای مثل تبصره 4 ماده 18 که منجر به بسته شدن 20 روزه صنف طلا در کشور شد صادر نشود.

کدخبر: 1029717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟