روز خبرنگار با پیشکسوتان رسانه در رکنا / رسانه ها قدرت جریان سازی دارند؛ آنها را دست کم نگیرید

به گزارش رکنا، 17 مرداد ماه1403 بار دیگر خبرنگاران رکنا از جوان تا برنا دور هم جمع شدند و با تجدید میثاق در این راه پر فراز و نشیب با هم پیمان بستند تا در کار رسانه از هیچ صداقتی فرو نگذارند و تمام تلاششان را در شفاف سازی اخبار انجام دهند.

 

روز خبرنگار در حالی در تحریریه رکنا جشن گرفته شده که بسیاری از فعالان رسانه و پیشکسوتان این عرصه حضور داشتند.مختاریان از مدرسین اقتصاد رسانه و پیشکسوت در باره اهمیت رسانه گفت:قدرت رسانه  در دنیا به گونه ای است که می تواند جریانهای تصمیم ساز  در سرنوشت مردم جهت دهی کند. 

او رسانه را از  قدرتهای  نظامی هم موثرتر دانست و  عنوان کرد: در ژاپن رسانه های مکتوب و روزنامه ها هنوز در صدر گرایشات رسانه ای مردم هستندبه گونه ای که یک روزنامه در روز 45 بار چاپ می شود و تمام نیازهای مردم از طریق رسانه مطرح پیگیری و حل خواهد شد.

در ادامه آقازاده از پیشکسوتان رسانه گفت:در این سالهاییکه  در رسانه فعال بودم کارهای زیادی کردم ،کارهایی که آن زمان فکر می کردم اشتباه است ولی اگر همان اشتباها را انجام نمی دادم به اصل موضوع نمی رسیدم.پس از اشتباه کردن نترسید چون که هر کس از اشتباهش درسی می گیرد که مشابه درس گرفتن دیگری نیست.

علاوه بر این مسعود ابراهیمی،مدیر عامل رکنا با تبریک روز خبرنگار به اعضای تحریریه گفت:از اینکه در این مسیر سخت رسانه با رکنا همراه بودید بسیار خوشحالم.هر یک از شما به اندازه خود در موفقیت رکنا سهم دارد و جای هیچ کدام شما بدون تاثیر نیست.

در ادامه مهدی ابراهیمی،سردبیر رکنا گفت:تحریریه رکنا بسیار جوان است و این خبرنگاران جوان با انرژی  در کنارخبرنگاران ارشد  متبحر  توانسته اند تولیدات خبری بسیار منحصر فردی داشته باشیم .

روزخبرنگار در رکناروزخبرنگار در رکنا

او ادامه داد:در رسانه های آنلاین پوشش اخبار و بازدید بسیار مهم است که با همراهی تیم پر انرژی رکنا توانسته ایم به این هدف برسیم.

کدخبر: 1027300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
منیره چگینی آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟