چمران: شهردار تهران مجددا مرخصی گرفته است !

به گزارش رکنا، مهدی چمران ، رئیس شورای شهر تهران امروز 12 تیر 1403 در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت:در چند روز گذشته چند پروژه در خصوص ساخت پارکینگ داشتیم.  ساخت پارکینگ را دنبال می‌کنیم و در برخی مواقع باید مناطق زمین را پیدا کنند و یا شریک شویم و یا اینکه زمین بخریم. به عنوان مثال در منطقه 10 چند نقطه برای ساخت پارکینگ انتخاب کرده‌اند.

وی به پارکینگ شهدای تجریش اشاره کرد و گفت: به رغم اخطارها داده شده، کاری انجام ندادند و شهرداری کار آنها را متوقف کرده است و به آنها پاسخ دادیم تا وقتی پارکینگ ساخته نشود و دیوار شمالی عقب نشینی نکند، کاری نمی‌کنیم.

وی در خصوص سفرهای زاکانی برای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: شهردار تهران مرخصی مجدد گرفته است و شهرداری با جانشین اداره می شود.

چمران در بخش دیگر سخنانش گفت: پرونده‌ها در کمیسیون ماده 5 بررسی و در شورا پیوست‌ها بررسی می‌شود و  مقدمات بررسی طرح‌ها پیوست‌های ترافیکی است و حتما باید مورد توجه قرار بگیرد تا بتوان طرح را در شورا بررسی کرد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در خصوص مصوبات امروز شورا، گفت: امروز اصلاح نرخ‌ بلیت‌ها و بررسی پلاک‌های ثبتی از حیث باغ بودن یا نبودن بررسی می‌شود و قرار بر افزایش نرخ نیست بلکه اصلاح نرخ است.

هممچنین در جلسه امروز شورای شهر تهران سوده نجفی عضو شورا به بازدیدی که اخیراٌ از منطقه 19 داشت اشاره کرد و گفت: سرانه خدماتی، بهداشتی و ... در این منطقه کم است و بیمارستان هم ندارند.

وی با بیان اینکه قرار است 40 هزار واحد مسکونی در این منطقه ساخته شود ، گفت: باید به بحث سرانه‌های خدماتی توجه شود چرا که بعد ساخت این واحدها جمعیت افزایش می‌یابد.

وی همچنین به موضوع فاصلاب ناحیه 3 اشاره کرد و گفت: به دلیل روان بودن فاصلاب مشکلاتی ایجاد شده و کشت سبزیجات در این محدوده را به خطر می اندازد. شهرداری تصفیه خانه خلیج فارس را در این محدوده احداث کرده ولی هنوز افتتاح نشده و مشکلی با اداره فاضلاب به وجود آمده که باید حل شود و وزارت کشاورزی هم در بحث سلامت محصولات ورود کند.

کدخبر: 1014208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟