خزعلی: عزت و اقتدار بین المللی ایران ارتباط زیادی با مشارکت مردم دارد

ایسنا نوشت:انسیه خزعلی درباره ویژگی‌های یک رئیس جمهور، اظهار داشت: فردی که رئیس جمهور می شود باید همان ویژگی‌هایی که شهید رئیسی داشت را داشته باشد یعنی پرکار، خستگی ناپذیر، پیگیر اجرای برنامه‌ها، برنامه داشتن در کنار داشتن قدرت اجرای برنامه‌ها، شجاعت برای ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های بین‌المللی و جسارت برای اجرای برنامه‌های تحول آفرین بخصوص در بخش اقتصادی از ویژگی‌های او باشد.

خزعلی درباره مشارکت مردم در انتخابات و برگزاری انتخاباتی پرشور گفت: حضور مردم از جهات مختلف ملی و بین‌المللی حائز اهمیت است؛ عزت و اقتدار ما در سطح بین الملل به مشارکت مردم و همبستگی و انسجام آنها ارتباط زیادی دارد.

وی افزود: آنان که همصدا با دشمن تحریم انتخابات را تبلیغ می‌کنند، به دنبال ضعف جایگاه بین‌المللی ایران و سپس رسیدن به مطامع خود هستند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ادامه‌داد: از نظر ملی خیلی فرق می‌کند چه کسی رئیس جمهور باشد؛ اینکه فردی سر از پا نشناسد و خستگی ناپذیر به دنبال اصلاح امور و تامین معیشت مردم و طرح‌های کلان اقتصادی و اصلاحات بزرگ اجتماعی باشد قطعاً آینده دیگری را برای کشور رقم می‌زند تا اینکه فردی بدون آگاهی و توانمندی این مسئولیت سنگین را به عهده بگیرد.

وی در پاسخ به اینکه رئیس جمهور باید چه دیدگاهی در حوزه زنان داشته باشد تا شاهد پیشرفت وضعیت زنان باشیم، افزود: رئیس جمهور باید نگاه عدالت محور در تقسیم امکانات و فراهم آوردن شرایط فعالیت و رشد و شکوفایی زن و مرد را داشته باشد و به دلیل همین نگاه عدالت محور باید شرایط ویژه‌ای را برای رشد استعدادهای بانوان و امکان فعالیت آنان با حفظ مسئولیت‌های چند جانبه فراهم نماید.

 

کدخبر: 1012816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟