حجم ویدیو: 69.63M | مدت زمان ویدیو: 00:06:27

«مهدی هدایت» مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران درباره آخرین وضعیت پروژه باغ راه حضرت زهرا (س) گفت: در ۹.۵ کیلومتر باغ راه حضرت زهرا (س) حدود ۶۲۰۰ متر مربع خدمات ارائه می‌دهیم. 

وی ادامه داد: بخشی از این خدمات شامل خدمات درمانی، آموزشی، فرهنگی و فضاهای دانش بنیان است. در واقع در این محدوده خدماتی ارائه می‌شود که مورد نیاز این محدوده‌ها است. 

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران تصریح کرد: این خدمات به لحاظ قرار گرفتن در محدوده‌های مختلف پیش بینی شده است. به طور مثال در محدوده امام زاده حسن، فضای رویدادی را ایجاد کرده‌ایم همراه با سرویس بهداشتی و چایخانه ها، در واقع در این محدوده فضایی مهیا خواهد شد که برای برگزاری رویدادهای بزرگ مناسب باشد. همچنین در حال برنامه ریزی و طراحی طرحی هستیم که صحن امامزاده حسن را به مجموعه باغ راه متصل کنیم. 

هدایت ادامه داد: در محدوده‌هایی که تراکم مناطق مسکونی است نیز تامین خدمات فرهنگی و آموزشی مد نظر است. همچنین در انتهای منطقه ۱۸ نیز که تراکم صنایع را داریم فضاهای دانش بنیان پیش بینی شده است و خدماتی که مرتبط با این فضاها است را در نظر گرفته ایم. 

وی خاطرنشان کرد: بحث پیوستگی مسیر دوچرخه از دیگر برنامه‌های ما است و دو و نیم کیلومتر مسیر دوچرخه که در ارتفاع قرار گرفته است، در مرحله نصب است. همچنین پل اتصال تقاطع آیت الله سعیدی به مناطق ۱۷ و ۱۸ در کارخانه قرارگاه خاتم در حال ساخت است و انشاءالله به محض آماده شدن این قطعات، نصب آن نیز آغاز خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران تصریح کرد: در محدوده باغ راه با پیشرفت حدود ۶۰ درصد کار را پیش می‌بریم و پیش بینی ما این است که انشاءالله بتوانیم تا آذرماه این پروژه را تکمیل کنیم البته بخشی از این پروژه تکمیل شده است و مردم از آن استفاده کرده و در حال بهره برداری است. 

وی درباره بار ترافیکی مناطقی که در این باغ راه قرار گرفته اند، گفت: این پروژه بار ترافیکی به منطقه اضافه نخواهد کرد، چراکه ۳۵۰۰ واحد پارکینگ تامین شده است و ورودی‌های پارکینگ نیز توسط سازمان نوسازی اجرا شده است و در محدوده‌هایی در منطقه ۱۸ بازگشایی این پارکینگ‌ها را خواهیم داشت تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

 

کدخبر: 1012735 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟