به گزارش گروه اجتماعی رکنا، علی نوذرپور صبح امروز در برنامه روز کارگر که در سرای محله شهید باقری برگزار شد، ضمن تبریک روز کارگر و تشکر از زحمات شبانه روزی کارگران، گفت: شما کارگران بزرگترین وظیفه شهرداری را انجام می دهید و تمیزی شهر و منطقه آینه کار شماست.

نوذرپور کارگران شهرداری را سفیران فرهنگی مدیریت شهری دانست و خطاب به آنها گفت: شما عزیزان اولین سطح مواجهه با شهروندان به شمار می روید و اگر ما بتوانیم موارد مورد نظر مدیریت شهری را با آموزشهایمان به شما آموزش دهیم و شما نیز آنها را به شهروندان انتقال دهید، توانسته ایم در حوزه فرهنگ شهری گام بزرگی برداریم.

شهردار منطقه ۲۲ تصریح کرد: ما باید با سرلوحه قرار دادن این موضوع که درگذشته شهروندان سهم زیادی در درخت کاری و رفت و روب محله خود داشتند، شهروندان را به سمت مشارکت وتوسعه شهری هدایت کنیم. در حالی که امروزه شهروندان توقع کاملا یک طرفه در مورد نظافت و حفاظت محیط زندگیشان از شهرداری دارند که این برخلاف موضوع مشارکت شهروندی است.

نوذرپور در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و شاخه گل به کارگران همکار منطقه؛ آنان را به خوش خلقی، ادب، احترام و امانت داری با شهروندان سفارش کرد و به گفت و گو با کارگران درباره مشکلات و موضوعاتشان پرداخت.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، شهردار منطقه ۲۲ همچنین با ذکر خاطره‌ای از سفری به ژاپن در خصوص استفاده از تجربه های موفق دیگر کشورها در زمینه مدیریت شهری و بومی سازی آن تاکید کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 377039 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟