مردم در مورد افزایش قیمت بنزین غافلگیر نخواهند شد/ شاهد یک حباب در حوزه سکه هستیم

فاطمه مهاجرانی امروز ( چهارشنبه ) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حتماً اگر موضوع افزایش قیمت بنزین به جمع‌بندی بخواهد برسد با مردم مطرح می شود و بدون آمادگی مردم هیچ‌گونه افزایش قیمت بنزین را نخواهیم داشت.

سخنگوی دولت یادآور شد: همه تلاش‌ها هم بر این هست که علی‌رغم وجود فشارهایی که بر دولت وجود دارد کمترین فشار بر مردم تحمیل بشود.

وی افزود : همانطور که بارها تاکید شده مردم در مورد افزایش قیمت بنزین غافلگیر نخواهند شد.

 مهاجرانی گفت: موضوع حاکمیت مطلق ایران بر سه جزیره ابوموسی تنب کوچک و تنب بزرگ مورد تأکید است.

وی افزود: هیچ کسی حق ندارد به پاره تن ایران نگاه چپ بکند؛ مطلقا این موضوع پذیرفته نیست.

سخنگوی دولت با بیان اینکه این سه جزیره همیشه متعلق به ایران بوده و اسناد تاریخی دارد و این موضوع را ثابت می‌کند، اظهار کرد: برخی کشورها دست از شیطنت‌های رسانه‌ای بردارند، چون این چیزی بیشتر از یک بازی رسانه‌ای نیست و این موضوع مورد تأکید همه اعضای هیات دولت قرار گرفته است.

مهاجرانی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره مسئله افزایش قیمت بنزین، گفت: بارها تأکید شده که مردم درباره افزایش قیمت بنزین غافلگیر نخواهند شد و اگر موضوع افزایش قیمت به نتیجه برسد، این مسئله را با مردم طرح می‌کنیم و بدون هماهنگی با مردم کاری انجام نخواهد گرفت.

وی همچنین تصریح کرد: قسمتی از افزایش قیمت سکه و طلا و دلار ناشی از نوسانات جهانی است؛ انس جهانی طلا بالا رفته است .

سخنگوی دولت با بیان اینکه شاهد یک حباب در حوزه سکه هستیم، گفت: دولت از طریق بانک مرکزی، با اتخاذ سیاست‌هایی تلاش می‌کند موضوع افزایش قیمت سکه و طلا را مدیریت کند.

مهاجرانی تأکید کرد: مردم بدانند که دولت همه تلاش خود را دارد می کند و دچار مشکل جدی هم در این زمینه نیست، با وجود اینکه شرایط منطقه در شرایط ویژه‌ای قرار دارد.



وبگردی