ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • از چه راهی میشود روز تخمك‌گذاري را مشخص کرد؟

    چگونه مي‌توان روز تخمك‌گذاري را تعيين كرد و چه روش‌هايي براي تعيين جنسيت مناسب است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۶:۱۲:۱۲
  • من نازا هستم؟

    نزديك به يك سال و نيم از ازدواجم مي‌گذرد. به دليل وجود مشكلاتي مورد انجام عمل لاپاراسكوپي قرار گرفتم و پس از آن تشخيص عارضه آندومتريوز داده شده است. قصد بارداري دارم اما امكان‌پذير نيست و انجام آي.يو.اي هم بي‌اثر بوده است. با اين وجود چه راه‌حلي را پيشنهاد مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۶:۱۰:۳۴
  • روی صورتم جوشهای سرسیاه زده است

    روي صورتم به خصوص در ناحيه چانه، پيشاني و بيني دانه‌هاي سرسياهي وجود دارد كه با فشار از آن چرك خارج مي‌شود. علت و راه درمان اين دانه‌ها چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۶:۰۸:۰۶
  • درمان تنگی رگهای خونی مغز چیست؟

    مادرم 70 سال دارد. بيش از 10 سال است دچار سرگيجه‌هاي شديد مي‌شود به طوري كه تعادلش را از دست مي‌دهد. <br /> با توجه به نوارمغز انجام شده، تشخيص داده‌اند رگهايي كه خون را به مغز مي‌رسانند، دچار تنگي شده‌اند به همين دليل خونرساني ضعيف انجام مي‌شود. با وجود اين راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۶:۰۶:۲۹
  • کمبود لاکتوز را چطور جبران کنیم؟

    پس از آزمايشات پزشكي، پزشكان به من اعلام كردند دچار كمبود آنزيم لاكتوز در روده هستم. اين مشكل ارثي است پس از مصرف داروهاي تجويز شده وضعيتم بهبود پيدا كرد. آيا راهي وجود دارد كه قرص مصرف نكنم؟ در حال حاضر نمي‌توانم لبنيات مصرف كنم.

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۹/۰۱/۰۸ ۱۶:۰۴:۴۷