ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • جواب آزمایش پسرم خوب است اما سوزش ادرار دارد

    مدتی است که پسر 4 ساله‌ام سرماخورده و دچار سوزش و تکرر ادرار است. در آزمایش و کشت ادرار همه چیز سالم است. علت این علایم چه چیزی می‌تواند باشد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۱۸:۵۶:۵۱
  • درمان یبوست چیست؟

    حدود يك هفته است، پسر 11 ماهه‌ام دچار سختي اجابت مزاج شده است. از شش ماهگي كه غذاهاي كمكي مي‌خورد، هيچ مشكلي نداشته است و اشتهاي خوبي هم دارد. البته در طول روز، ميزان زيادي نان مي‌خورد و از ميان ميوه ها، تنها به ميوه پرتقال علاقه دارد. چه راهي را براي درمانش توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۱۸:۵۴:۱۹
  • گوش راست نوزاد يك ماهه‌ام فرورفتگی ندارد

    نوزاد يك ماهه‌اي دارم كه گوش سمت راستش به‌طور مادرزادي كاملاً پوشيده است و هيچ فرورفتگي‌ ندارد. پزشكان تشخيص داده‌اند بايستي نوار گوش گرفته شود اما به دليل بي‌قراري‌هايش انجام نمي‌شود. براي درمان بايستي به چه مركزي مراجعه كنيم؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۱۸:۵۲:۰۳
  • دور سر نوزاد باید چقدر باشد؟

    دخترم هفت ماه دارد. اندازه دور سرش 40 سانتيمتر است، آيا باتوجه به سنش اين ميزان كم است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۱۸:۵۰:۰۹
  • پسرم در خواب عرق میکند و هذیان میگوید

    پسرم هفت سال دارد. اگر هر زماني از شبانه‌روز، در مكاني گرم بخوابد، بدنش بشدت تعريق مي‌كند، دچار بي‌قراري و هذيان‌گويي مي‌شود، با دست به سر و صورتش ضربه مي‌زند و زماني كه از خواب بيدارش مي‌كنيم، هيچ‌يك از اين اتفاقات را به خاطر ندارد. آيا جاي نگراني وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۱۸:۴۸:۳۲