ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • از 10 سالگي شبها ساق پایم درد میکند

    از سن 10 سالگي در ناحيه انگشتان پا تا ناحيه ساق احساس درد شديدي مي‌كنم بطوري كه شب‌ها بايستي جسمي سنگين را روي پاهايم قرار دهم تا درد كاهش پيدا كند. راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ ۱۸:۱۷:۰۰
  • از مچ پا تا رانم یک رگ برجسته را حس میکنم

    حدود 5 سال پيش با درد شديد در ناحيه زانوي سمت چپ مواجه شدم. احساس مي‌كنم قسمت زير زانوي چپم خالي شده است و به هيچ عنوان نمي‌توانم پاهايم را جمع كنم چون با خشكي زيادي همراه است. اگر بخواهم يك شيء را از روي زمين بردارم نمي‌توانم پايم را خم كنم و بايد كمرم را خم كنم. از ناحيه مچ تا ناحيه ران هر دو پا، يك رگ برجسته‌اي را احساس مي‌كنم كه بسيار دردناك است و از طرفي هم ناحيه زير 4 انگشت كوچك هر دو پايم بي حس است. به تازگي زانوي پاي راستم هم دردناك شده و ديگر نمي‌توانم به راحتي راه بروم. به محض حركت كردن و راه‌رفتن تمام مفاصلم صدا مي‌دهند و از ناحيه زانو به بالاي پاهايم سرد است و پاي چپم حالت پرانتزي به طرف بيرون پيدا كرده است. نزديك به 30 سال فروشنده بودم، وزنم 90 كيلوگرم و قدم 165 سانتيمتر است و البته زودهنگام يائسه شده‌ام. با توجه به اين شرح حال چه راهكار درماني توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ ۱۸:۱۲:۴۸
  • 17 سال است التهاب غده پروستات دارم

    حدود 17 سال است كه به التهاب غده پروستات و تكرر ادرار مبتلا هستم. در روز بارها به تخليه ادرار احتياج پيدا مي‌كنم اما تخليه به سختي صورت مي‌گيرد. علت اين عارضه و راه درمان را چه مي‌دانيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ ۱۸:۰۹:۵۱
  • کلیه چپم کوچک شده است

    مدتي است با بررسي‌هاي متفاوت پزشك تشخيص داده است كه كليه چپم كوچك شده است. <br /> هنگام رانندگي يا پياده‌روي احساس ضعف مي‌كنم. راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ ۱۸:۰۵:۲۰
  • پسر 18 ماهه‌ام انحراف چشم دارد گریه برایش بد است؟

    پسر 18 ماهه‌اي دارم كه از چهار ماهگي دچار انحراف چشم شده است. در ابتدا تشخيص انحراف كاذب و در حال حاضر تشخيص انحراف واقعي كه احتياج به جراحي دارد، داده شده است. علاوه بر اين فرزندم بسيار بي‌قرار است. آيا گريه كردن برايش مضر است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ ۱۸:۰۲:۰۹