ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • دخترم هم کمبود وزن دارد و هم قدش کوتاه است

    دخترم 10 سال دارد. با توجه به مشاوره‌هاي متعدد با متخصصان تغذيه تشخيص داده شده علاوه بر كمبود وزن، دچار كوتاه قدي نيز هست. اشتهاي خوبي براي غذا خوردن ندارد و اين موضوع باعث نگراني اعضاي خانواده شده است. با وجود اين بهترين راهكار براي افزايش قد و وزن او را چه مي‌دانيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ ۱۷:۳۲:۰۳
  • جناق سینه ام برجسته شده اما درد ندارد

    حدود 9 سال است كه در ناحيه ابتداي جناق سينه وجود يك برجستگي را احساس مي‌كنم كه درد ندارد اما در اين مدت بزرگتر شده است. همچنين انگشت شست پاي چپم نيز برجسته‌تر از انگشت ديگر است. علت و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ ۱۷:۲۹:۳۴
  • چگونه دردهایم را کم کنم؟

    در سن 18 سالگي متوجه مشكلي مادرزادي در ناحيه ستون فقرات شدم به همين دليل در سن 24 سالگي و سپس در سن 26 سالگي و در نهايت هم ‌زماني كه 40 سال داشتم، تحت عمل جراحي قرار گرفتم. تشخيص پزشكان لغزندگي مهره‌هاي ستون فقراتم بوده است اما انجام چند مرتبه عمل جراحي به كاهش دردهاي ناحيه كمكي نكرده و از دو سال پيش شدت دردها بيشتر شده است. علاوه بر اين درد شديد و خستگي بسياري را در ناحيه مچ پا احساس مي‌كنم و انگشتان پاهايم دردناك شده است. در طول خواب شبانه به محض اين‌كه پاهايم را حركت مي‌دهم، دچار گرفتگي عضلات مي‌شوم به همين دليل باوجود اين‌كه ميزان ساعات خوابم كافي است اما از كيفيت خوبي برخوردار نيست. صبح‌ها احساس خشكي اندام دارم كه با فعاليت بهتر مي‌شود. دردهاي مطرح شده، آستانه تحملم را كاهش داده به همين دليل پرخاشگر شده‌ام و فشار‌هاي عصبي، باعث شدت درد مي‌شود. از طرفي، از نيمه‌هاي شب به بعد نيز احساس گرگرفتگي پيدا مي‌كنم و تمام بدنم ملتهب مي‌شود. با توجه به شرح حال مطرح شده، بهترين راه درمان براي كاهش دردها چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ ۱۷:۲۷:۳۶
  • بعد از زايمان مشکل تکرر ادرار دارم

    حدود يك سال است كه بعد از زايمان، دچار تكرر ادرار شده‌ام، علت اين عارضه و راه درمانش چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ ۱۷:۲۴:۱۰
  • دندان های دختر 9 ساله‌ام کوتاه است

    دختر 9 ساله‌ام داراي لثه‌هاي بلند و دندان‌هايي كوتاه است. آيا راهي براي طبيعي كردن قد دندان‌هاي او وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ ۱۷:۲۰:۴۴