ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • دهانم که آفت می زند عصبی می شوم

    بيش از 35 سال است به آفت مبتلا هستم. در ابتدا تنها روي زبانم مي‌زد ولي حالا تعداد زياد شده است. زماني كه آفت مي‌زنم عصبي و پرخاشگر مي‌شوم چه راه درماني براي مشكل من وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ۱۷:۲۳:۵۴
  • قوز قرنيه چیست؟

    مبتلا به قوز قرنيه هستم و طبق نظر پزشك بايد پيوند قرنيه انجام بدهم. هيچ اطلاعي از مدت عمل و مراقبت‌هاي پس از آن ندارم، لطفاً كمي دراين‌باره توضيح دهيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ۱۷:۲۱:۲۵
  • انحراف چشم درمان می شود؟

    مدتي است كه چشم چپم انحراف پيدا كرده است و عمل جراحي هم تأثير زيادي بر آن نداشته است. مي‌خواهم بدانم آيا تنبلي چشم و انحراف آن قابل درمان است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ۱۷:۱۴:۳۹
  • 15 سال است آرتروز و پوکی استخوان دارم

    نزديك به 15 سال است به عارضه آرتروز و پوكي استخوان مبتلا هستم. بازنشسته شده‌ام، اما شرايط شغلي‌ام به گونه‌اي بود كه مدام مشغول نوشتن بودم. آزمايش تراكم استخوان، در ناحيه ستون فقرات 40 درصد و در ناحيه لگن 28 درصد را گزارش داده است. در ناحيه مچ دست، گردن، شانه و به تازگي پاشنه پا احساس درد شديدي مي‌كنم كه صبح‌ها بيشتر احساس مي‌شود، علاوه بر اين وزنم 67/5 كيلوگرم و قدم 158 سانتيمتر است. آيا موارد مطرح شده به هم مرتبط هستند؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ ۱۸:۳۵:۴۹
  • كمرم در تصادف آسیب دید و الان بی اختیاری ادرار دارم

    كمرم به علت ضربه‌اي در يك تصادف تحت عمل جراحي قرار گرفته است. از آن زمان به بي‌اختياري ادرار مبتلا شده‌ام. آيا راهي براي درمان وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ ۱۸:۳۰:۲۱