ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • 15 سال است نفخ معده دارم

    15 سال است كه به نفخ معده مبتلا هستم. از لحاظ گوارش، بررسي‌هاي لازم را انجام داده‌ام و هيچ نقصي وجود ندارد. براي برطرف شدن اين حالت، چه رژيم غذايي‌ را توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۱۸:۳۲:۳۱
  • زمان خواب مادرم بدن درد شدید می گیرد

    مادرم 48 سال دارد، از صبح تا عصر هنگام حال مساعدي دارد اما زمان خواب دچار بدن درد شديد مي‌شود، داروهاي متعددي مصرف كرده اما تأثيري نداشته است. علت اين دردها و راه درمانشان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۱۸:۲۹:۱۵
  • با يك شوك عصبي لکنت زبان گرفتم

    نزديك به 6 سال پيش با يك شوك عصبي مواجه و به دنبال آن دچار لكنت‌زبان كوتاه‌مدت شدم. پس از بهبود، هنوز هم اثرات منفي آن مشكلات ادامه دارند تا اينكه سال گذشته ناخودآگاه دست و پاهايم حالت سستي پيدا كردند و اين موضوع در سمت راست بدن شدت بيشتري داشت، پس از يك ماه نيز دچار لكنت‌زبان شدم كه به مرور از شدت آن كاسته شد اما همچنان ادامه دارد. گاهي اوقات سرانگشتان دست و پاهايم حالت گزگز پيدا مي‌كنند، علاوه بر اين قدرت چشايي‌ام نسبت به قبل كمتر شده و در بعضي مواقع احساس مي‌كنم لب و نوك زبانم بسيار بي‌حس و سنگين شده است. سرگيجه دارم، لرزش پاهايم باعث مي‌شود هنگام راه رفتن تعادل نداشته باشم و تپش قلب و به نفس نفس افتادن نيز از ديگر مشكلاتي است كه با آن روبه‌رو هستم. البته تمام موارد ذكر شده با وجود فشارهاي عصبي شدت پيدا مي‌كنند. مراجعه به پزشكان متعدد و مصرف انواع داروها و كورتون‌هاي خوراكي و تزريقي و انجام بررسي‌هاي متعدد تا به حال چاره‌ساز نبوده است. با اين وجود چه راه درماني را توصيه خواهيد كرد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۱۸:۲۶:۵۸
  • لثه ام چرک کرده چکار کنم؟

    مدتي است كه در ناحيه سمت راست صورت لثه‌ام چرك كرده است، علت و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۱۸:۲۴:۲۴
  • دندانهای خراب شیری را باید کشید یا خودش می افتد؟

    پسر پنج ساله‌اي دارم كه سه دندان جلويش بر اثر ضربه شكسته و نيمي از آنها در لثه مانده است، علاوه بر اين سه دندان آسيابش هم خالي شده، آيا اين دندان‌ها به كشيدن احتياج دارند يا اينكه به خودي خود مي‌افتند؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ۱۸:۱۸:۳۴