ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • برای عمل ليزيك باید چه شرايطي داشته باشیم؟

    انجام عمل ليزيك نيازمند چه شرايطي است و چه عوارضي را به دنبال خواهد داشت؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۸:۴۰:۴۸
  • 100 کیلو وزن و دیابت نوع 2 دارم

    حدود شش ماه است كه با انجام حركات ورزشي و پياده‌روي، احساس درد شديدي مي‌كنم. البته وزني معادل 100 كيلوگرم و 177 سانتيمتر قد دارم و به عارضه ديابت نوع دو هم مبتلا هستم. چه راه درماني وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۸:۳۸:۰۰
  • 20 سال است مشكل حمله اسيد اوریک دارم

    نزديك به 20 سال است دچار مشكل اسيد اوريك هستم و هر 6 ماه يكبار با حمله اسيد اوريك در ناحيه شست پا مواجه مي‌شوم. اما مدتي است اين حملات هر هفته و يا هر دو هفته يكبار اتفاق مي‌افتد. مدت‌هاست از قرص ... و در زمان حمله، از قرص ... استفاده مي‌كنم و با عوارضي مثل ريزش مو، ضعيفي چشم، ناراحتي كبد و ضايعات پوستي مواجه شده‌ام علاوه بر اين مدت‌هاست از رژيم غذايي خاصي پيروي مي‌كنم اما در بهبود مشكلات مطرح شده تأثير خاصي نداشته است. با وجود شرح حال مطرح شده چه راه درماني را توصيه مي‌كنيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۸:۳۶:۰۳
  • در تصادف كشكك زانوي چپم ترک خورد

    چند سال پيش در اثر تصادف، كشكك زانوي چپم دچار ترك‌خوردگي شد و انجام عمل جراحي اين ناحيه نيز تأثير چنداني نداشته است. شب‌ها احساس درد شديدي دارم، استفاده از داروهاي موضعي تأثيري در كاهش اين دردها ندارند. تشخيص پزشكان تعويض مفصل، پس از سن 60 سالگي بوده است. با اين وجود آيا راه درماني را توصيه خواهيد كرد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۸:۳۳:۵۷
  • پدرم قدرت کنترل ادرار را از دست داده

    پدرم 75 سال دارد. به عارضه مثانه نورولوژيك دچار شده و قدرت تشخيص و كنترل ادرارش را از دست داده است. عمل تي.يو.آر انجام شده اما بي نتيجه بوده است. راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۸:۳۱:۰۹