ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • چه غذاهايي از ريزش مو جلوگیری میکند؟

    چه مواد غذايي مانع ريزش مو مي‌شود؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ ۱۸:۰۸:۴۹
  • تغذيه به خشكي پوست و ريزش مو ارتباط دارد؟

    آيا نوع تغذيه با خشكي پوست و ريزش مو مرتبط است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ ۱۸:۰۶:۲۷
  • ممکن است بیماری پسرم به خاطر ازدواج فامیلی باشد؟

    پسرم 14 سال دارد. از دو سال پيش قادر به گذاشتن پاشنه پايش روي زمين نيست و روي پنجه پا راه مي‌رود. تاندون‌هاي پاهايش از ناحيه زانو جمع شده و نمي‌تواند پاهايش را باز و يا دراز كند. <br /> ماهيچه پاها از بين رفته و به مرور زمان پاهايش به سمت خارج باز مي‌شوند. ازدواجمان فاميلي است. آيا ممكن است به اين دليل اينگونه شده باشد يا اينكه علت ديگري وجود دارد؟ راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ ۱۸:۰۴:۳۲
  • تنگی کانال نخاعی و دیسک کمر دارم درمانش چیست؟

    نزديك به 24 سال است به عارضه كمردرد مبتلا هستم و در عكسبرداري مشخص شده كه مهره سوم ستون فقراتم فاصله پيدا كرده است. با فعاليت‌هاي سخت درد كمرم دوچندان مي‌شود. علاوه بر اين حدود 5 سال است در كل اندام‌هاي بدن احساس درد مي‌كنم كه با استراحت افزايش پيدا مي‌كند. صبح‌ها احساس خشكي اندام‌ها را دارم و انجام ام.آر.آي نيز تنگي كانال نخاعي و ديسك كمر را نشان داده است. باتوجه به اين شرح حال علت اصلي عارضه و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ ۱۸:۰۱:۴۴
  • دستها و شانه هایم شبها درد می گیرند

    از روزهاي آخر سال گذشته و به دنبال خانه‌تكاني و شست‌وشوي وسايل منزل، انگشتان و كف دستانم دچار گزگز، سوزش و با قرار گرفتن در معرض سرما، دچار كوفتگي مي‌شوند. علاوه بر اين شب‌ها، دست‌ها و شانه‌هايم دردناك مي‌شوند و با حركت دادن، صدا مي‌دهند. علت و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ ۱۷:۵۹:۰۲