ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • چه راه هایی برای درمان عیوب انکساری هست؟

    چه روشي براي اصلاح عيوب انكساري وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۷:۵۸:۴۰
  • بعد از عمل قلب چه رژیم غذایی مناسب است؟

    چند سال پيش به علت انسداد دو تا از رگ‌هاي قلبم عمل جراحي قلب باز انجام دادم. چه رژيمي را بايد رعايت كنم تا دوباره همان مشكل برايم ايجاد نشود؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۷:۵۴:۱۲
  • مدتی است دنده های پشتم درد میکنند

    سه سال گذشته متوجه دردي در ناحيه بالاي دنده‌هاي پشت بدنم شدم. رفته رفته اين درد بيشتر شده و احساس التهاب در آن ناحيه مي‌كنم. تنفسم با درد همراه شده و ناحيه كتف، دست و كشاله ران‌هايم نيز دردناك شده اما عكسبرداري‌ها و آزمايشات مشكل خاصي را نشان نداده است. علت و راه درمان را چه مي‌دانيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۷:۵۱:۴۴
  • هیدروسل چیست؟

    نزديك به چهار ماه گذشته عمل واريكوسل انجام دادم و پس از آن با انجام سونوگرافي تشخيص وجود عارضه هيدروسل داده شده است. آيا اين عارضه خطرناك است؟ و مصرف قرص... مؤثر خواهد بود؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۷:۴۹:۱۶
  • چسبندگی مجاری ادرار با آب درمانی رفع میشود؟

    يك سال است كه به‌طور كامل نمي‌توانم تخليه ادرار داشته باشم. آزمايش و سونوگرافي انجام داده‌ام و نتيجه تمام آنها سالم بوده است. راديولوژي و سينوسكوپي انجام داده‌ام و پزشك تشخيص التهاب و چسبندگي در مجاري ادراري داده است و تأكيد بر آب درماني شده است. علي‌رغم 3 ماه آب درماني نتيجه‌اي نگرفته‌ام. در ضمن مشكلات پروستات هم دارم.

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۷:۳۸:۵۲