ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • گلمژه ربطی به دوبینی دارد؟

    مدت يك ‌ماه و نيم است كه جوشي شبيه به گل‌مژه و به اندازه حدود نيم‌سانت روي پلك پايين چشمم به وجود آمده است. گاهي اوقات سفيد رنگ بوده و گاهي قرمز رنگ مي‌شود. با توجه به اينكه دو ماه گذشته همين چشم مشكل دوبيني داشت آيا مراجعه به پزشك لازم است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۸:۵۰:۲۴
  • موقع گرسنگی عصبی می شوم

    گاهي اوقات حتي با گذشت 30 دقيقه از زماني‌كه غذا مي‌خورم، دچار حالت عصبي و سردرد مي‌شوم و توانايي مغزي‌ام كاهش پيدا مي‌كند. علت اين حالات چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۸:۴۸:۳۷
  • علت درد مفاصل چیست؟

    همسرم 25 سال دارد، حدود يك سال است كه در ناحيه انگشتان دست، بازو و شانه‌اش احساس درد مي‌كند و اين احساس صبح‌ها، هنگام برخاستن از خواب تشديد پيدا مي‌كند علت و راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۸:۴۶:۵۲
  • برای درمان پروستات رادیوتراپی بهتر است یا جراحی؟

    پدر همسرم از دو سال قبل مبتلا به سرطان پروستات شده است. او 63 سال سن دارد و در نمونه برداري گارسينومو آن مثبت2 نشان داده شده و در آزمايش خون نيز PSA وي 3/6 بود. تكرر ادرار ندارد اما در آب و هواي گرم ادرارش قطره اي ميشود ولي در آب و هواي خنك مشكلي ندارد. از آنجايي كه به خاطر شغلي كه دارد مجبور است به شهرهاي مختلف سفر كند برخي پزشكان به او جراحي و برخي ديگر راديوتراپي را پيشنهاد مي دهند. كدام يك از اين روش هاي درماني مناسبتر است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۸:۴۴:۳۲
  • برای یک ايمپلنت موفق چه کاری لازم است؟

    ميزان موفقيت ايمپلنت چقدر است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ۱۸:۴۱:۱۴