ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • همسرم خروپف میکند

    همسرم مدتها است كه به محض خوابيدن دچار خروپف مي‌شود و اين موضوع باعث ناراحتي تمام اعضاي خانواده شده است. اين خروپف تنها مربوط به خواب شبانه نيست بلكه در هر زمان از شبانه‌روز كه به خواب عميق برود همين مشكل به وجود مي‌آيد. تغيير دادن سايز بالش و جهت خوابيدن هم در كاهش اين مشكل بي‌تأثير بوده است.<br /> متخصص گوش و حلق و بيني تنها انجام عمل جراحي را به عنوان راه درماني پيش رويش گذاشته است. آيا اين نظريه درست است يا اين كه مي‌توان از راهكار ديگري استفاده كرد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۸:۳۰:۳۲
  • کاهش بزاق به پادرد ربط دارد؟

    نزديك به دو سال است دچار خشكي دهان و كاهش بزاق شده‌ام. آزمايشات متعددي انجام داده‌ام و از لحاظ خوني، روماتيسمي و سينوزيت هم مشكلي ندارم. پاهايم دردناك شده است. آيا اين موارد به يكديگر مرتبط هستند؟ راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۸:۲۴:۵۶
  • جراحی سینه برای شیر دادن مشکل ایجاد می کند؟

    6 ماه پيش تشخيص يك پاپيلوم ميكروسكوپي در مجراي سينه‌ام داده شد. جراحي اين پاپيلوم ضروري است و آيا شيردادن مرا با مشكل روبه‌رو مي‌كند؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۸:۱۹:۵۵
  • با جوش های صورتم چه کنم؟

    براي از بين بردن جوش‌هاي صورتم، از چه روشي مي‌توانم استفاده كنم؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۸:۰۳:۰۹
  • دیسک کمرم را عمل کردم اما هنوز نمیتوانم خم بشوم

    حدود سه سال پيش به دليل پارگي ديسك بين مهره‌اي عمل جراحي انجام داده‌ام. قبل از عمل جراحي پاهايم حركت نداشتند اما بعد از عمل بهتر شده‌اند ولي هنوز هم نمي‌توانم به راحتي بدنم را خم كنم. انجام فيزيوتراپي و آب درماني‌هاي متعدد نيز بي‌تأثير بوده است. با اين وجود آيا راه درمان ديگري وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۸:۰۱:۱۲