ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • همسرم 5 سال است نمیتواند حرکت کند

    همسرم 56 سال دارد. نزديك به 5 سال است كه به عارضه اي.ال.اس دچار شده است. اين عارضه ابتدا با فرورفتگي انگشتان بروز پيدا كرد و سپس توانايي غذاخوردن، راه رفتن، حركت دادن اندام‌ها و انجام كارهاي شخصي‌اش را از دست داده است اما از لحاظ هوشي هيچ مشكلي ندارد و تا به حال در مواقع صحبت كردن نيز دچار مشكل نشده است. آيا براي اين عارضه راه درماني وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۶:۱۴:۱۲
  • چه غذاهایی بخورم تا یبوستم رفع شود؟

    مدتي است كه دندان‌هايم را كشيده‌ام تا دندان مصنوعي بگذارم و از آن زمان دچار يبوست شديدي شده‌ام و از طرفي مشكل هموروئيد هم دارم. آيا با پيروي از يك رژيم غذايي خاص اين مشكل برطرف مي‌شود يا به اقدامات پزشكي نياز است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۶:۱۰:۳۴
  • از 2 سال بعد از جراحي سينه دستم ورم کرده است

    حدود 5 سال پيش يك جراحي سينه انجام دادم. بيش از 3 سال است كه دستم ورم مي‌كند. اين ورم ناشي از چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۶:۰۴:۱۴
  • 3 بار بوتاکس کردم اما هنوز پیشانیم چروک دارد

    چندي پيش تصميم گرفتم براي كاهش چين و چروك‌هاي ناحيه پيشاني‌ام اقدام به تزريق توكسين بوتولونيوم (بوتاكس) كنم اما اكنون پس از سه مرتبه تزريق، باز هم چين و چروك‌هاي پيشاني‌ام بازگشته‌اند. علت چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۵:۵۵:۰۹
  • سردرد دارم و با صدای بلند عصبی میشوم

    در هفته يكي دو بار دچار سردرد مي‌شوم. زماني كه صداي بلندي اطرافم باشد يا عصبي شوم گردن و دست چپم از آرنج به پائين و پايم از زانو به پائين بي‌حس مي‌شود. سابقه فشار خون نيز دارم. مي‌خواهم بدانم اين علائم نشان‌دهنده مشكل اعصاب است يا نياز به مراجعه به يك مشاور دارم؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ ۱۵:۵۲:۳۲