ارسال پرسش

پرسش شما با موفقیت ارسال شد ، کاربر گرامی چنانچه ایمیل خود را هنگام ثبت سوال وارد کرده اید در صورت پاسخ دادن به سوال شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد.

پرسش شما با موفقیت ارسال شد، کاربر گرامی، لطفا برای بازدید از پاسخ‌های ارسالی به سوالتان، حداکثر تا 7 روز آینده به همین صفحه مراجعه کنید.

ایمیل واد شده صحیح نمیباشد.
وارد نمودن ایمیل ضروری نیست
انتخاب دسته بندی اجباری می‌باشد.
ok {{ uploadedFileData.name }} uplodaed.
این فیلد اجباری میباشد. کاراکتر وارد شده کم میباشد.
  • كيست‌هاي سينه‌ام بزرگ تر شده است چکار کنم؟

    6 ماه پيش كيست‌هايي در سينه‌ام ديده شده است اما كيست موجود در سينه سمت چپ، از 9 ميليمتر به يك سانتيمتر افزايش پيدا كرده است. تشخيص پزشك خارج كردن مايع داخل كيست بوده است. با وجود دردهاي تيركشنده آيا تخليه مايع داخل كيست راهكار مناسبي است؟ در ضمن تشخيص متخصص قلب نيز بي‌نقص بودن اين ناحيه بوده است. با وجود اين آيا راه درمان ديگري وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۶:۳۶:۱۹
  • پلك‌هايم شوره میزند

    حدود يك سال است پلك‌هايم حالت پوسته‌پوسته پيدا مي‌كند و تا زماني كه از پمادهاي ... استفاده مي‌كنم، برطرف مي‌شوند. آيا بايستي مادام‌العمر از اين پمادها استفاده كنم يا اينكه راه درمان ديگري وجود دارد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۶:۲۸:۵۴
  • سر و صدای محل كارم زیاد است

    مدتي در محل كارم با دستگاه پر سر و صدايي كار مي‌كردم و از آن زمان به بعد دچار وزوز در ناحيه هر دو گوش شده‌ام. راه درمان چيست؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۶:۲۷:۱۲
  • تیروئید روی درس خواندن اثر می گذارد؟

    پسر 18 ساله‌ام بشدت ضعيف و كم وزن است و در درس‌هايش دچار مشكل شده است. آيا اختلال در عملكرد تيروئيد بر كشش درسي تأثير گذار است؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۶:۲۵:۳۰
  • چند سال بعد از شیردهی گاهی از سینه ام شیر ترشح می کند

    حدود سه سال و نيم از دوران شيردهي‌ام مي‌گذرد اما گاهي اوقات از سينه‌هايم شير ترشح مي‌شود. دليل اين عارضه و روش‌هاي بهبودي را چه مي‌دانيد؟

    دسته بندی: سلامت پاسخ: 1 تاریخ: ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ ۱۶:۲۰:۴۳