افتتاحیه نمایشگاه عکس هادی کاظمی همسر سمانه پاکدل با حضور هنرمندان+عکس

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، هادی کاظمی برای اولین بار نمایشگاهی از دستاوردهای خود در زمینه عکاسی را در روز جمعه با حضور چهره هایی از جمله مستانه مهاجر , پانته آ پناهی ها , نفیسه روشن و … همسرش سمانه پاکدل برگزار کرده است.

سمانه پاکدل و هادی کاظمی

نمایشگاه عکس هادی کاظمی

مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس هادی کاظمی با نام برزخ در گالری ماهور با حضور جمعی از هنرمندان و همسرش سمانه پاکدل برگزار شده است. او در توضیح نمایشگاه عکسش گفته بود که “بـــرزخ “فاصله میان این جهان و جهان دیگر است. همانگونه که کرونا زندگی ما را به جهان قبل و بعد خود تقسیم می‌کند. رویکرد این عکس‌ها مرور خاطره‌هایی است که شاید کنایه‌ای به جریان روزمرگى باشد.

سمانه پاکدل

بیوگرافی سمانه پاکدل همسر هادی کاظمی

سمانه پاکدل متولد 26 مهر 1366 در اصفهان،  است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی است، از دستیاری صحنه تئاتر به بازیگری تلویزیون و سینما رسید

در یک خانواده 5 نفری بدنیا آمد یک خواهر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد، پدر و مادرش هر دو کارمند بودند، می گوید به همین علت آشپزی ام خوب است.

از علاقه تا شروع بازیگری

با تشویق خواهر و همسر خواهرش در 17 سالگی بعنوان دستیار صحنه در تئاتر شروع به فعالیت کرد سپس توسط دکتر علی پویان برای بای در نمایش رودکی دعوت شد

خیلی دوست داشت دبیرستان هنرستان سوره، بازیگری بخواند اما خانواده اش اجازه ندادند و مجبور شد تجربی بخواند و در دانشگاه روانشناسی قبول شد.

سمانه پاکدل و هادی کاظمی

اولین بازی حرفه ای

اولین بار با تله فیلم مهندی گلستانه وارد تلویزیون شد، سپس در سال 1387 وقتی 21 ساله بود با فیلم روز حسرت بکارگردانی سیروس مقدم تجربه حرفه ای تری را کسب کرد.

به گفته ی خودش او جایگاه فعلی اش را مدیون مسعود رسام (تهیه کننده) است که وی را سال 88 به حسین سهیلی زاده برای حضور در سریال دلنوازان معرفی کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

 

کدخبر: 576297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟