از پریناز ایزدیار تا ایرج طهماسب در اکران تابستان داغ

در این مراسم جواد عزتی، ترلان پروانه، سعید روستایی، ایرج طهماسب، جواد نوروز بیگی، جواد یحیوی، علی سرتیپی، علی مردانه، یسنا میرطهماسب حضور داشتند.

تابستان داغ
جواد یحیوی در ابتدای اکران فیلم گفت: خوشحالم که در این اکران حضور دارم. ممنون از حمایت های همه شما. متاسفانه امروز تکراری ترین مفاهیمی که می شنویم درباره جنگ و جنایت Crime است . اما تابستان داغ فیلمی است که فضای زندگی را با محبت نشان می دهد. این فیلم ویژگی زیادی دارد زیرا در ١٣ بخش نامزد کاندید شده است. اکران خصوصی امروز تقدیم می شود به دانش اموزان نخبه هرمزگانی روحشان شاد.
در ادامه جواد نوروز بیگی تهیه کننده فیلم درباره فیلم گفت: خوشحالم که شروع اکران عمومی فیلم با شما عزیزان همکار است. زمانی که هومن بهمنش به من پیشنهاد داد با اینکه خسته بودم و پروژه ای را تازه تمام کرده بودم پذیرفتم.

تابستان داغ
و ابراهیم ایرج زاد درباره اکران خصوصی فیلم گفت: خوشحال هستم که اینجا هستم به روز ملی سینما Cinema نزدیک هستیم و حصور در اینجا را به فالنیک میگیرم. از همسرم تشکر می کنم. روزهای سختی بود . پیام کرمی ، هومن بهمنش و اقای نوروز بیگی کمک زیادی به من کردند. اگر نبودند این کار جلو نمی رفت. اولین انتخاب من پریناز ایزدیار بود. با گروه خوبی کار کردم. همه می دانستیم که تابستان قصه تلخی داره اما چون موضوع مهمی بود و به خانواده مربوط بود برای ما بارزش شد. متاسفانه توجه به خانواده و بچه ها اکنون بسیار کم است. تابستان داغ پلاسکوی اجتماعی ما است. اتفاقات هرمزگان تلخ ترین تفاق چند وقت اخیر است.مریم میرزا خانی کسی بود که نمی توانیم در مورد او ختی صحبت می کنیم. ما امروز نیازی به اتوبان دو طبقه نداریم. به فضاهای فرهنگی نیاز داریم. فیلم سینمای تابستان باغ تقدیم می شود به اتنا و بچه های هرمزگانی.

تابستان داغ
ایزدیار اضافه کرد: خوشحالم که اینجا هستید. ممنون از همکاران عزیزم که اینجا هستند. از عوامل فیلم تشکر می کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟