دو بازیگر معروف زن و مرد با هم همبازی شدند

فیلمنامه این پروژه را دن استرلینگ، نویسنده «مصاحبه» با نگاهی طنزآمیز به کمدی پلیسی «استارسکی و هاچ» نوشته است. روگن در این فیلم نقش روزنامه‌نگاری بیکار را بازی می‌کند که با بیچارگی‌ها و عادت‌های خودویرانگرانه‌اش دست به گریبان است.

شخصیت اصلی داستان با وجود تمام بدبختی‌ها و بدبیاری‌هایش در زندگی، به این نتیجه می‌رسد که بهترین ایده یافتن ردی از عشق دوران کودکی‌اش (ترون) است – زنی که حالا تبدیل به یکی از قدرتمندترین و دست‌نیافتنی‌ترین زنان روی زمین شده است.
روگن همچنان درگیر تهیه و تولید اپیزودهای سریال «واعظ» (Preacher) است که فصل دومش در سال 2017 روی آنتن می‌رود. او همچنین در یک همکاری مشترک با جیمز فرانکو، مشغول تولید فیلمی با عنوان «هنرمند فاجعه» است که روایتی غیرداستانی از دشواری‌های تولید درام عاشقانه «اتاق» (2003) ساخته تامی ویزو را به تصویر می‌کشد.
ترون که به‌تازگی بازی در نقش مامور سیا را در پروژه‌ای جاسوسی پذیرفته است، از 14 آوریل با اکشن پرطرفدار «سریع و خشمگین 8» به سالن‌های سینما Cinema می‌آید و تریلر جاسوسی «بلوند اتمی» نیز با نقش‌آفرینی او برای اکران تابستان (11 اوت) آماده می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟