راز جسد رها شده زن جوان به نام شیرین در کانال آب اتوبان آزادگان+ عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده به دنبال پیدا شدن جنازه یک زن جوان به نام شیرین در کانال آب در حوالی اتوبان آزادگان در دستور کار پلیس Police قرار رگفت. شواهد نشان می داد این زن خفه شده است. تلاش برای ردیابی عامل جنایت Crime آغاز شده بود که یک مرد 35ساله به نام افشین که مهندس معماری بود به کلانتری رفت و خود را عامل قتل Murder زن جوان معرفی کرد. وی گفت: من و همسرم زندگی خوبی داشتیم. فقط گاهی اوقات مانند سایر زوج ها سر مسائل جزئی با هم درگیر می شدیم. ولی آخرین بار من و همسرم در ماشین بودیم که شیرین شروع به غر زدن کردم. چند بار از او خواستم تا ماجرا را تمام کند اما گوشش بدهکار نبود.من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم برای چند لحظه دستم را روی گلویش گذاشتم ولی یکباره متوجه شدم که دیگر نفس نمی کشد. چون ترسیده بودم جنازه را داخل کانال آب انداختم. تمام شب را بی هدف در خیابان ها گشتم و صبح خودم را به پلیس معرفی کردم.

به دنبال بازسازی صحنه جرم Crime افشین پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. وی پای چوبه دار رفته بود که پدر و مادر شیرین دقایقی قبل از اجرای حکم از قصاص صرف نظر کردند و با دریافت دیه وی را بخشیدند. به این ترتیب مهندس جوان دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه که دیروز به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار تشکیل شد افشین ابراز پشیمانی کرد و گفت: باور کنید من زن و زندگی ام را دوست داشتم و در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست دادم. من حالا در زندان Prison به همبندی هایم زبان انگلیسی آموزش می دهم.قصد دارم بعد از آزادی Freedom از زندان گذشته ام را جبران کنم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. این مرد طبق ماده 612 قانون Law مجازات اسلامی به 3 تا 10 سال زندان با احتساب روزهای بازداشت محکوم خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

معلم ورزش دانش آموزان دبیرستانی را به مردان می فروخت! + عکس

آرزو با من ازدواج کرد ولی هنوز با هومن همکارم ارتباط داشت!+ عکس

شوم ترین شب زندگی دختر تهرانی در بیمارستان / شکایت از دکتر شیفت شب + عکس

با امید سوار تاکسی شدیم او آب میوه داد، وقتی خوردم بیهوش شدم و ..! + عکس

مادرم برخی شب ها دور از چشم پدر خمارم به خانه همسایه م رفت و ..!

وقتی وارد اتاق شدم زن دوم پدرم را در وضیعت بدی دیدم و ..!+ عکس

دختری که دست پلیس را گاز گرفت

پدر و مادرم را در یک صحنه زشت دیدم چشمانم را بستم ولی وقتی به اتاق برگشتم ..!

ماجرای سوزاندن مأمور پلیس در قهدریجان چیست؟!

پیشنهاد بیشرمانه یک مرد به خواهر یک زندانی+ عکس

اعدام قاتل ستایش سحرگاه فردا - چهارشنبه -

پدرم کارهای کثیفی با خواهرانم می کرد با تیشه او را کشتم!

دستگیری عاملان آتش سوزی اتوبوس در کرج + فیلم گریه های راننده اتوبوس

راننده شیطان صفت پراید 2 زن مسافر را کتک زد تا آزار دهد + عکس

 

کدخبر: 343277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟