دست 2 جوان اراکی به بهانه کار خیر در جیب 23 مسافر رفت + عکس

به گزارش رکنا، در چند ماهه گذشته گزارش هایی از سرقت Stealing جیب بری از تعدادی از افراد مسن در شهر اراک به پلیس گزارش شد و تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مامور رسیدگی به آن شدند. 
در تحقیقات کارآگاهان پلیس از مالباختگان که از افراد مسن بودند، مشخص شد که دو جوان در خیابان های شهر، طعمه های خود را از بین افراد سالخورده انتخاب کرده و به بهانه انجام کار خیر، آن ها را سوار خودروی شخصی شان نموده و در طول مسیر محتویات جیب آن ها را سرقت می نمودند. 
تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس استان برای شناسایی آنان با جدیت آغاز شد و در روند تحقیقات، اطلاعاتی از یکی از این افراد که از سارقان سابقه دار و ساکن یکی از استان های همجوار استان مرکزی بود، به دست آمد. 
بعد از به دست آمدن اطلاعات هویتی این فرد، با هماهنگی دستگاه قضائی تیمی از ماموران انتظامی برای دستگیری متهم به محل سکونتش اعزام شدند و او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال دادند. 
در مراحل بازجویی ها، متهم که مورد شناسایی شاکیان پرونده قرار گرفت، لب به اعتراف گشود و به 23 فقره سرقت جیب بری از افراد سالخورده در شهر اراک با کمک یکی از دوستانش اعتراف کرد. 
این افراد که بیش از 263 میلیون ریال از شهروندان در سرقت های خود به دست آورده بودند. برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شد و تلاش برای دستگیری دیگر همدست وی نیز ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 243484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟