پرواز شهاب برای پیشروی پرسپولیس/ برتری سرخ ها مقابل نساجی با گل زاهدی + فیلم گل

به گزارش رکنا، پرسپولیس و نساجی در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) با قضاوت سیدرضا مهدوی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

این دیدار با تک گل سه امتیازی شهاب زاهدی به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید. بدین ترتیب پرسپولیس همانند استقلال از 14 بازی صاحب 29 امتیاز است.

دقایق حساس بازی:

 

دقیقه 12: ضربه سر شهاب زاهدی از داخل محوطه شش قدم از بالای دروازه رشید مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 29: توپ در شلوغی محوطه جریمه پرسپولیس به علا عباس رسید و این بازیکن قصد داشت با یک ضربه فنی توپ را از روی سر بیرانوند وارد دروازه کند که توپ روی سقف دروازه فرود آمد.

دقیقه 32: ارسال دقیق مهدی ترابی روی دروازه را شهاب زاهدی با یک ضربه سر محکم وارد دروازه نساجی کرد.

دقیقه  41: ضربه کاشته  نساجی به دلیل اعلام یک خطای هند مشکوک پشت محوطه جریمه پرسپولیس به دست آمد که  دلگادو ضربه را ارسال کرد که مدافعان توپ را برگشت دادند.

دقیقه 44: ضربه کرنر پرسپولیس تبدیل به یک ضد حمله برای نساجی شد که برخورد فرشید اسماعیلی با احمدی بازیکن پرسپولیس باعث مصدومیت شدید اسماعیلی شد.

دقیقه 57: محمد عمری روی اشتباه وحشتناک مدافع نساجی و پاس رو به عقب اشتباه او در موقعیت تک به تک با مظاهری قرار گرفت اما تعلل بازیکن پرسپولیس باعث شد تا این موقعیت خوب سرخپوشان از دست برود.

دقیقه 60: ضربه سر امیرمحمد هوشمند با اختلاف کم از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 67: شوت ناگهانی امید عالیشاه از پشت محوطه جریمه را رشید مظاهری به کرنر فرستاد.

دقیقه 89: ضربه سر امیرحسین سام دلیری روی ضربه ایستگاهی تیم نساجی را بیرانوند با یک واکنش خوب در اختیار گرفت.

دقیقه 4+90: رشید مظاهری که روی یک ضربه کرنر از دروازه خود به بیرون آمده بود می‌رفت تا با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کند اما این توپ هم از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

ترکیب ابتدایی پرسپولیس:‌

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، محمدمهدی احمدی، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، سعید صادقی و شهاب زاهدی.

 

ترکیب ابتدایی نساجی:

رشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند، امیرحسین سام‌دلیری، صابر حردانی، سعید بیگی، مهرداد عبدی، محمدرضا ترابی، فرشید اسماعیلی، فرزاد زامهران، نونو دلگادو و علا عباس.

کدخبر: 958917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟