هفته سوم جام آزادگان| تقابل حساس خیبر با سایپا

به گزارش رکنا، دیدارهای هفته سوم لیگ یک در روز چهارشنبه آغاز می‌شود و زمان مسابقه خلیج فارس ماهشهر و خوشه طلایی به روز پنجشنبه تغییر کرد تا مسابقات این هفته در دو روز انجام شود. شمس آذر قزوین و سایپا تنها دو تیم 6 امتیازی لیگ هستند. سعید دقیقی سرمربی شمس آذر می‌گوید به مردم قزوین قول صعود به لیگ برتر را داده است و سایپا هم بعد از شرایط بد مدیریتی و سقوط به لیگ یک دوباره دارد جان می‌گیرد تا شاید به سطح اول فوتبال کشور برگردد.

این هفته شاهد یک بازی فینال گونه در تهران بین دو تیم سایپا و خیبر خرم آباد هستیم. خیبری‌ها با فراز کمالوند دو مساوی گرفته‌اند و دست‌شان از برد کوتاه مانده و این تیم اصلا دلش نمی‌خواهد برای سومین هفته متوالی رنگ برد را نبیند. سایپا هم اگر مثل دو مسابقه قبلی‌اش منسجم و با برنامه باشد سومین برد دور از دسترسش نخواهد بود. فصل گذشته یک بار خیبر و یک بار سایپا پیروز شد. محمود فکری هفته گذشته با وجود پیروزی گفت که برخی در لیگ یک با داد و فریاد به دنبال امتیازگرفتن در مسابقات هستند.

شمس آذر قزوین هم میزبان تیم پارس جنوبی جم است که یک برد و یک مساوی دارد و این مسابقه هم از جمله حساس‌ترین بازی‌های این هفته خواهد بود. پارس جنوبی‌ امیدوار است ترمز تیم صدرنشین را بکشد اما قزوینی‌ها به دنبال سومین برد متوالی خود هستند.ایمان رزاقی راد سرمربی پارس جنوبی هم معتقد است تیمش برای بازگشت به لیگ برتر می‌جنگد و به همین دلیل هم این بازی می‌تواند از جذاب‌ترین مسابقات هفته لقب بگیرد جایی که دو سرمربی جوان با یکدیگر روبه‌رو می شوند.

چوکای تالش هم در حالیکه محمد نصرتی سرمربی خود را به دلیل استعفای شفاهی در اختیار ندارد باید به مصاف استقلال ملاثانی برود استقلالی که حتی برای حضور در مسابقات با مشکلات زیادی مواجه شد و حتی برخی مدعی مالکیت این تیم با عنوان پرسپولیس خوزستان! بودند. مسابقه دو تیم اعجاب انگیز لیگ یک می‌تواند دیدنی باشد. چوکا سه امتیازی است و استقلال ملاثانی هم 4 امتیاز در دو هفته  جمع کرده است. 

تقابل دو تیم لیگ برتری سابق هم در اهواز جذاب خواهد بود جایی که استقلال خوزستان به مصاف فجرشهیدسپاسی می‌رود. فجری‌ها فقط یک فصل در لیگ برتر دوام آوردند و با توجه به بودجه محدود و برخی اختلاف‌هایی که در مدیریت تیم وجود داشت فجر خیلی سریع به لیگ یک برگشت. هر دو تیم دو امتیازی هستند. 

برنامه مسابقات هفته سوم لیگ  یک:

هفته سوم: چهارشنبه ۱۶ شهریور

شهرخودرو مشهد – آرمان گهر سیرجان - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه ثامن الائمه مشهد

مس شهربابک - شهرداری همدان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه

 چادرملو اردکان - شهرداری آستارا- ساعت ۱۸:۴۵- ورزشگاه متعاقبا اعلام میشود

سایپا تهران - خیبر خرم آباد- ساعت ۱۸:۴۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران

ون پارس اصفهان -دریا بابل- ساعت ۱۸:۴۵- ورزشگاه فولادشهر فولادشهر

شمس آذر قزوین - پارس جنوبی جم- ساعت ۱۹- ورزشگاه سردار آزادگان  قزوین

چوکا تالش – استقلال ملاثانی- ساعت ۱۹- ورزشگاه  پوریا ولی   تالش

استقلال خوزستان - فجر سپاسی شیراز- ساعت۱۹:۳۰- ورزشگاه اختصاصی فولاد اهواز

پنجشنبه 17 شهریور

خلیج فارس ماهشهر- خوشه طلایی ساوه- ساعت۱۹:۳۰- ورزشگاه تختی آبادان

انتهای پیام/

 

کدخبر: 822832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟