ناکامی در گلزنی به سبک مهاجمان مس و ذوب آهن/ فوتبال فقط دفاع نیست!

به گزارش رکنا، شب گذشته هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با برگزاری 7 دیدار پیگیری شد که در این بین 2 دیدار به تساوی کشیده شد. در یکی از حساس‌ترین مسابقات تیم فوتبال ذوب آهن میزبان سپاهان در دربی اصفهان بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

علاوه بر این شاگردان نکونام هم در فولاد آرنا میزبان مس رفسنجان بودند ولی علارغم تلاش 2 تیم برای گلزنی و کسب 3 امتیاز توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا این بازی هم با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نکته جالب در خصوص این 2 دیدار این بود که تیم‌های ذوب آهن و مس رفسنجان از ابتدای لیگ بیست و دوم موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و در هر 5 دیدار نخست لیگ به تساوی دست پیدا کرده‌اند.

این آمار عجیب در حالی به ثبت رسید که مس رفسنجان در فصل نقل و انتقالات علارغم پیشنهادات زیاد برای آقای گل فصل گذشته لیگ «گادوین منشا» را حفظ کرد و «لوسیانو پریرا» را نیز از فولاد خوزستان به خدمت گرفت تا به نوعی خط حمله مس را بیمه کرده باشد اما این 2 مهاجم خارجی تا هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر موفق به گلزنی در هیچ دیداری نشده‌اند.

از سوی دیگر اما خط حمله ذوب آهن هم تعریفی ندارد. از «سجاد آشوری» که اولین خرید نقل و انتقالاتی فصل گذشته ذوبی‌ها محسوب می‌شود تا «محمدرضا سلیمانی» مهاجم بلندقامت اهل همدان که به راهی ذوب آهن شد، هیچ یک موفق به گلزنی نشده‌اند و سعید باقر پسند هم که رباط صلیبی پاره کرد و فصل را از دست داد.

در مجموع کسب 5 تساوی در 5 دیدار نخست لیگ برتر برای تیم‌هایی که فصل گذشته فوتبال زیبا و روانی بازی می کردند، زنگ خطر جدی محسوب می‌شود. حال باید دید که ربیعی و تارتار برای رفع این معضل پیش آمده چه تدبیری می‌اندیشند. 

انتهای پیام/ 

کدخبر: 822775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟