کریستنسن: برای شروع کار در بارسلونا هیجان‌زده هستم/ داشتن لوا برای تیم عالی است

به گزارش رکنا، تیم فوتبال بارسلونا برای برگزاری اردوی پیش فصل به آمریکا سفر کرده است و به گفته هم تیمی جدید آندریاس کریستنسن، روبرت لواندوفسکی نیاز بارسلونا را به "ذهنیت برنده" خواهد آورد.

فوق ستاره لهستانی برای تکمیل انتقال خود به غول لالیگا از بایرن مونیخ پیش از بازی دوستانه روز سه‌شنبه با اینتر میامی وارد میامی شد. اما کریستنسن، ملی‌پوش دانمارکی، قاطعانه معتقد است که مهاجمی که در هشت فصل بوندسلیگا 348 گل به ثمر رساند، پس از انتقال او، فوتبال اسپانیا رشد بهتری در آن ایجاد خواهد شد.

این مدافع پیش از جلسه تمرینی بارسا در جنوب فلوریدا که با حضور حدود 1000 هوادار برگزار شد، به خبرگزاری فرانسه گفت: "ادغام شدن لوا در تیم آسان بود."تیم در ایجاد حس خوشامدگویی به بازیکنان خوب عمل کرده است، اما روبرت کیفیت‌ها و ذهنیت پیروزی ما را دارد. "ویژگی‌های او آشکار است. همه خوشحال هستند که او اینجاست و می‌تواند به ما فشار بیاورد و تجربیاتش را به اشتراک بگذارد. داشتن او برای تیم عالی است."

کریستنسن که در پایان فصل گذشته چلسی را ترک کرد و آماده است اولین بازی بارسلونا را مقابل میامی انجام دهد، تحت تاثیر رشد محبوبیت فوتبال در آمریکای شمالی قرار گرفته است و افزود: پیگیری همه چیز دشوار است زیرا بازی‌ها در حال برگزاری است آن هم در نیمه‌های شب اما من در مورد رشد بازی در ایالات متحده با کریستین پولیشیچ زمانی که در چلسی بودم صحبت کرده‌ام و اینجا واقعاً در حال رشد است. "هفته خوبی بود و فردا یک قدم جدید برمی‌داریم و من هیجان‌زده هستم. حالا بازیکنان جدیدی داریم و این بهترین اتفاق ممکن برای شروع فصل است."

انتهای پیام/

 

کدخبر: 805156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟