آزمون سخت سردار در آلمان + عکس و مصاحبه

به گزارش رکنا، در  هفته سی‌ودوم بوندس لیگای آلمان ، لورکوزن به مصاف اینتراخت فرانکفورت رفت و به برتری ۲ بر صفر رسید. گل‌های لورکوزن را پائولینیو در دقیقه ۱۸ و پاتریک شیک در دقیقه ۵۱ به ثمر رساندند. لورکوزن با این برد ۵۸ امتیازی شد تا جایگاه خود در رده سوم را حفظ کند. این تیم در یک قدمی صعود به لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است.

سردار آزمون

روزهای سخت آزمون در آلمان

در این مسابقه سردار آزمون از ابتدا در ترکیب لورکوزن حضور داشت و ۸۷ دقیقه بازی کرد. او یک پاس گل هم داد اما داور آن را آفساید اعلام کرد. با وجود اینکه او در بازی گذشته یک گل زد و یک پاس گل هم داد اما بازی های گذشته نشان می دهد که سردار روزهای دشوارتری نسبت به روسیه در آلمان پیش رو دارد و او باید در این لیگ با کیفیت تلاش بیشتری برای نشان دادن توانایی هایش انجام بدهد. مصدومیت زمان ورودش به بایرلورکوزن نیز یکی از مهم ترین عواملی است که شرایط این مهاجم ایرانی را سخت تر کرده است.

صحبتهای آزمون

آزمون: بازی مهمی را بردیم

سردار آزمون پس از این مسابقه گفت: بازی مهمی را بردیم و به همین خاطر بسیار خوشحالیم که توانستیم 3 امتیاز کامل را بدست آوریم. در دقایقی از بازی کمی تحت فشار بودیم ولی توانستیم مقابل آن خوب بیایستیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

ستاره کشورمان در ادامه از دروازه‌بان تیم لورکوزن لوکاس هرادتسکی نیز تشکر کرد و از عملکرد او گفت.

لورکوزن با این برد و شکست لایپزیگ مقابل مونشن گلادباخ در یک قدمی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

این تیم اکنون با 58 امتیاز در رده سوم قرار دارد و تیم‌های فرایبورگ 55 ، لایپزیگ 52 ، کلن 52 و اونیون برلین 51 در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند. تیم‌های سوم و چهارم راهی لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد.

انتهای پیام/

 

 

کدخبر: 776768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟