مانچینی همچنان یک گزینه جذاب برای شیاطین سرخ

به گزارش رکنا ورزشی، منچستریونایتد ممکن است به سراغ روبرتو مانچینی، سرمربی سابق منچسترسیتی برود تا در تابستان هدایت این تیم را برعهده بگیرد. این در حالی است که تا تابستان رالف رانگنیک روی نیمکت صندلی مربیگری منچستریونایتد حضور دارد. 

مانچینی، سرمربی ایتالیا، گزینه‌ای برای یونایتد پیش از تابستان است، چرا که این مربی با وسوسه بازگشت به لیگ برتر وسوسه شده است. این در حالی است که شیاطین سرخ پس از اخراج اوله گونار سولسشر در ماه نوامبر، جستجوی خود را برای یافتن سرمربی جدید افزایش داده‌اند.

Rangnick به صورت موقت فعلاً هدایت شیاطین سرخ را بر عهده دارد اما انتظار می‌رود در تابستان از سمت خود کناره‌گیری کند زیرا او در فصل آینده نقش مشاور را بر عهده می‌گیرد. بزرگان اولدترافورد در حال ایجاد لیست کوتاهی از مربیان بالقوه هستند که با تعداد زیادی از نام‌های برتر مرتبط، این نقش را برعهده بگیرند.

از جمله آنها می‌توان به مائوریسیو پوچتینو، اریک تن هاگ و لوئیس انریکه اشاره کرد، اما نام دیگری که مطرح شده، مانچینی است. به گفته‌ی فابریزیو رومانو، مربی نقل و انتقالات، این مربی 57 ساله علاقه‌ زیادی به تصاحب نیمکت تئاتر رویاها دارد و این احساس متقابل بین دو طرف است.

رومانو به پادکست FIVE ریو فردیناند گفت: «بیایید ببینیم با روبرتو مانچینی چه اتفاقی می‌افتد. مانچینی با ایتالیا مشغول خواهد بود تا ببیند در پلی‌آف جام‌جهانی در ماه مارس چه اتفاقی می‌افتد، اما این می تواند یک گزینه باشد. روبرتو برای بازگشت به لیگ برتر وسوسه شده است، او می‌خواهد روزی به لیگ برتر بازگردد به همین دلیل من نام او را به لیست اضافه می‌کنم.

این مربی ایتالیایی با آتزوری که سال گذشته در ومبلی مقابل انگلیس قهرمان اروپا شد، تحت تأثیر قرار گرفت. زیرا این یک رشد قابل توجه برای کشوری است که پس از دست دادن جام‌جهانی برزیل، سه سال قبل، نیاز جدی به بازسازی داشت.

انتهای پیام/

کدخبر: 766529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟