احمدزاده: به وریا لایی انداختم و دو هفته جوابم را نداد

شماره 10 پرسپولیس روحیه تیمش را در آستانه دربی هشتاد و شش فوق العاده توصیف می‌کند و مدعی است پرسپولیس قادر خواهد بود با برتری در این بازی جشن قهرمانی خود را در استادیوم آزادی Freedom در کنار هوادارانش برگزار کند.
او در واکنش به این سوال که آیا پیش از بازی در پرسپولیس برای تماشای بازی پرسپولیس راهی استادیوم شده بود گفت: یک بازی که بین پرسپولیس و فولاد برگزار شد را رفتم استادیوم و پرسپولیس را تشویق کردم ولی بعد از آن به خودم گفتم دیگر نمی‌روم تا زمانی که لباس این تیم را برتن کنم و 2 سال بعدش بازیکن پرسپولیس بودم.
احمدزاده در خصوص بهترین خاطره‌اش از دربی گفت: یک بازی ما از حریف عقب بودیم و فکر می‌کنم دقیقه 94 بازی بود که توپ ارسالی چند مرحله به مدافعاناستقلال Esteghlal برخورد کرد و در نهایت به بدن بنگستون برخورد کرد و وارد دروازه رحمتی شد و آن گل در آن لحظات خیلی چسبید.
وی در رابطه با اینکه در این دیدار احتمالا با نورافکن تقابل داشته باشد و قادر خواهد بود شکست 3 بر 2 در دربی فصل گذشته را جبران کند گفت: در همان بازی که 3 بر 2 شکست خوردیم مقابل هم بازی کردیم که خاطره خوبی برای من نبود. کلا با امیدها رابطه خوبی ندارم و آبم در یک جوب نمی‌رود.
احمدزاده که یکی از گلزنان موفق پرسپولیس در این فصل محسوب می‌شود در خصوص اینکه آیا حاضر است در این دربی گل بزند اما تیمش در نهایت بازنده باشد گفت: نه به هیچ وجه، گلزنی در دربی مهم است ولی مهم‌ترین اتفاق این است که تیم ما برنده شود و این موضوع برای همه مهم‌تر از عملکرد شخصی است.
شماره 10 سرخپوشان در خصوص اینکه اگر به تیم خودش گل بزند اما در نهایت این پرسپولیس باشد که برنده بازی شود حسش چه خواهد بود گفت: سوال سختی است و تا به حال به آن فکر نکرده‌ام، ولی فکر می‌کنم در هر صورت خوب است برنده شویم.
احمدزاده در مورد اینکه اگر توانایی خرید بازیکنی از استقلال را داشت، کدامیک را سرخپوش می‌کرد گفت: به دلیل رفاقتی که با مهدی رحمتی دارم او را انتخاب می‌کنم. البته این را به خاطر رفاقت می‌گویم و یک وقت بیرانوند از دست من عصبانی نشود و من را در تمرین کتک بزند.
وی ادامه داد: با اکثر بازیکنان استقلال رفیق هستم ولی رحمتی، وریا غفوری، جابر انصاری صمیمی‌ترین دوستانم هستند. یعقوب خدا بیامرز هم که دیگر در این تیم نیست اما با هم رفیق بودیم.
احمدزاده در پاسخ به سوالی درباره اینکه موفقیت و پیروزی پرسپولیس او را بیشتر خوشحال می‌کند یا شکست و ناکامی استقلال گفت: قطعاً از موفقیت تیم خودم بیشتر خوشحال می‌شوم و راضی کننده است. دوست دارم استقلال هم اگر برنده نمی‌شود مساوی کند. چرا که آن بنده خداها هم گناه دارند و در صورت شکست مجبورند کلی فحش را تحمل کنند.
وی در رابطه با اینکه تاکنون شده از هواداران استقلال فحش بخورد گفت: فحش؟ فحش که تا دلتان بخواهد خورده‌ام و البته یک بار هم ریخته بودند سرم و می‌خواستند من را بزنند که فکر می‌کنم 40 نفر به یک نفر بودیم!
احمدزاده در پاسخ به اینکه اگر در دربی لایی بخورد چه واکنشی نشان می‌دهد گفت: لایی که نمی‌خورم اما اگر کسی بخواهد رد شود و لایی بزند مطمئنا او را می‌زنم.
وی با اشاره به دربی قبلی و حرکات تکنیکی‌اش مقابل مدافع راست ملی‌پوش استقلال گفت: در بازی قبلی که به وریا غفوری لایی انداختم تا دو هفته هر چه تماس می‌گرفتم جوابم را نمی‌داد.
احمدزاده در پاسخ به اینکه چرا پیراهن شماره 10 پرسپولیس را انتخاب کرده گفت: ما آذری‌ها به عشق علی دایی فوتبالیست می‌شویم و من هم به خاطر علاقه به او این شماره را انتخاب کردم. البته از نظر قدی تفاوت زیادی با ایشان دارم.
شماره 10 پرسپولیس در پایان تیمش را پیروز این بازی دانست و گفت: بازی سختی است اما به دلم افتاده که 2 بر صفر پیروز می‌شویم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟