ناظم الشریعه: زمان محدودی برای آماده‌سازی داریم

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتسال، سید محمد کاظم ناظم الشریعه، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال، گفت‌: پس از پایان لیگ، اردوی تدارکاتی تیم‌ ‌ملی آغاز می‌شود و با توجه به زمان محدودی که برای آماده‌سازی تیم داریم، دو بازی دوستانه با تیم ملی بلاروس را در نظر گرفته‌ایم تا بازیکنان را ارزیابی کنیم. در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه دو دیدار دوستانه در تهران برگزار می‌شود.
او گفت‌: پس از استراحتی کوتاه و در بهمن‌ماه به اسلوونی خواهیم رفت و دو بازی دوستانه با این تیم برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان بتوانند به شرایط ایده‌آل تیمی و هماهنگی برسند.
سرمربی تیم‌ ‌ملی اظهار کرد: پیش از این قرار بود تا مسابقات در ۲۲ بهمن‌ماه برگزار شود اما با توجه به درخواست میزبان (چین تایپه)، این بازی‌ها ۱۰ روز زودتر و از روز ۱۲ بهمن ماه استارت می‌خورد. ما برنامه ریزی‌مان را به گونه‌ای انجام داده بودیم که بدون فشار، تمرینات و بازی‌های دوستانه را برگزار کنیم اما متاسفانه با اعلام AFC و تغییر زمان بازی‌ها، مجبوریم که تمرینات پر فشار خود را برای رقابت‌ با تیم‌های عراق، چین و میانمار برگزار کنیم.
وی در پایان گفت‌: چین، میانمار و عراق جزو تیم‌های خوب هستند و بدون شک بازی آسانی را برابر آن‌ها نخواهیم داشت اما اگر می‌خواهیم که قهرمان شویم باید مسابقات تدارکاتی داشته باشیم. پس از تورنمنت اصفهان که ملی‌پوشان عملکرد مناسبی داشته و محک جدی خوردند، همان طور که اشاره کردم دو بازی دوستانه با بلاروس در تهران و اسلوونی در کشورش خواهیم داشت تا ملی‌پوشان با آمادگی بالا در مسابقات جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 341205 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟