پورحمیدی در تراکتور ماندگار شد / حکم بیرانوند قطعی است؟

به گزارش رکنا، پس از حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور، ح سین پورحمیدی که فصل گذشته با ثبت ۱۸ کلین‌شیت، همراه با سیدحسین حسینی بهترین آمار را در این زمینه ثبت کرده بود؛ در تمرینات تراکتوری‌ها حاضر نشد و اردوی پیش فصل این تیم در ترکیه را هم از دست داد.

پورحمیدی خواستار جدایی از تراکتور بود. او به دلیل باقی ماندن دو فصل دیگر از قراردادش، امیدوار بود تراکتور با جدایی‌اش موافقت کند که این امر میسر نشد.

این دروازه‌بان اخیراً به تمرینات تراکتور اضافه شده و نام او در فهرست بازیکنان ذخیره قرمزپوشان مقابل مس رفسنجان نیز نمایان بود تا در جمع تی‌تی‌ها ماندگار شود.

احسان مرادیان دیگر دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور بود که روز گذشته (شنبه) با انتشار پیام خداحافظی جدایی‌اش از جمع شاگردان اسکوچیچ را اعلام کرد.

حالا خط دروازه‌ تراکتور به پایداری نسبی رسیده و حضور همزمان علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی، خیال دراگان اسکوچیچ از بابت خط دروازه را در فصل جاری مطمئن کرده است.

البته فعلاً رای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در رابطه با پرونده شکایت پرسپولیسی‌ها علیه تراکتور و علیرضا بیرانوند اعلام نشده و باید دید آیا این رای چارچوب فلزی قرمزپوشان را تحت‌ تأثیر قرار می‌دهد یا نه.

کدخبر: 1030760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟