استراحت مشکوک محمد علیزاده کی تمام می‌شود؟ + عکس

به گزارش گروه هنری رکنا، محمد غلامی، مدیر برنامه‌های محمد علیزاده دیروز از توقف فعالیت‌های او در حوزه موسیقی خبر داده اما هیچ دلیلی برای آن نیاورده. «محمد علیزاده با توجه به این‌که در برگزاری کنسرت با تمرکز و دقت نظر پیش می‌رود، درحال حاضر برنامه‌ای برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها ندارد و زمان برگزاری نخستین کنسرت او هنوز مشخص نشده است.» حالا هواداران این خواننده پاپ موسیقی باید چندماه دیگر منتظر بمانند تا آنها درباره زمان دقیق کنسرت‌ها به نتیجه برسند اما فقط بحث کنسرت نیست.

او نه قطعه‌ هم در دست انتشار دارد و نه آلبومی. «محمد علیزاده درحال حاضر در استراحت به سر می‌برد و کلیه برنامه و فعالیت‌های موسیقی خود را متوقف کرده است.» او شهریور ‌سال گذشته هم به علت عفونت ویروسی چند روزی در بیمارستان بستری بود و به همین دلیل کنسرت‌هایی که سنندج و کرمانشاه داشت، لغو شد.

اگرچه چند روز بعد در اینستاگرام Instagram خود از بهبود وضع خود نوشت اما حالا فقط دلیل توقف فعالیت او استراحت عنوان شده است.
آخرین کنسرت‌های او در اردیبهشت‌ماه امسال در شهرهای مختلف ازجمله تهران و آمل برگزار شد. محمد علیزاده البته آخرین آلبوم خود را پس از وقفه‌ای چندساله نسبت به آلبوم قبلی خود منتشر کرد. تلویزیون در سال‌های گذشته نقش زیادی در ستاره شدن این خواننده داشته است. محمد علیزاده در اسفند ‌سال ٩٥، در برنامه سه ستاره به‌عنوان یکی از گزینه‌های خوانندگی در کنار دیگر خوانندگان عرصه موسیقی توانست با کسب مجموع بیشترین آرا به‌عنوان خواننده برگزیده این برنامه انتخاب شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

محرمانه‌های مهناز افشار و برادرانش + عکس

وحشتناک ترین انتقام از مردی وقتی به زنش گفت دوستش ندارد ! +عکس

مرگ تلخ قاری مشهور قرآن در حال تلاوت سوره "ملک"+فیلم و عکس

اتفاق عجیب در کنکور امروز / یک زن در جلسه آزمون زایمان کرد!

تجاوز 6 مرد به زینب با اجازه شوهرش بود!

گوشواره در قم دستگیر شد

دستگیری 3 مرد بی شرم که شبانه وارد خانه تهرانی ها می شدند / هدف شوم آن ها چه بود؟

چرا صورت خانم مدلینگ زشت شد ! + عکس

مرگ عجیب جوان آبادانی با یک لقمه غذا

وحشتناک ترین انتقام از مردی وقتی به زنش گفت دوستش ندارد ! +عکس

خودسوزی پسر آبادانی به خاطر شوری آب شهر !

زیباترین قاتل زنجیره‌ای جهان کیست؟ + عکس و جزییات

مریم مرا به خانه اش برد و شوهرش در برابر دوربین به من تجاوز کرد + عکس

عموی شیطان صفتم هنگام خماری به من تجاوز کرد

کدخبر: 393147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟