دولت استانداران را در لرستان رها می کند!/ در انتصاب استاندار نقشی نداشتم

به گزارش رکنا از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان  با بیان این مطلب که در لرستان دوران گفتار درمانی به اتمام رسیده ،گفت:این استان نیازمند اقدام جهادی است و با گفتار درمانی نمی شود مشکلات این استان را حل کرد.

وی با انتقاد از عدم پیشرفت متوازن در کشور ،اظهار داشت: برخی استان ها نظیر لرستان علی رغم پتانسیل های خدادادی و طبیعی و انسانی مانند اراضی مرغوب، آبشارها، جنگل ها ،معادن،و ... رشد نکرده است و در جایگاه مناسبی از پیشرفت قرار ندارد.

امام جمعه خرم آباد، گفت:بودجه استانی کافی برای جهش و پیشرفت وجود ندارد و اعتبارات متمرکزی که در اختیار مرکز نشینان است به اندازه کافی به لرستان نمی رسد.

وی ادامه داد:ما مشکلات را با آمار و ارقام به وزارت کشور که یک وزارت راهبردی است ارائه کردیم اما این وزارتخانه از حمایت همه جانبه از استانداران در دوره های مختلف لرستان حمایت ننمود و مشکلات را حل نکرده است.

نماینده ولی فقیه افزود: حمایت این نیست که استانداری را به لرستان بیاوریم و او را رها کنیم و او را حمایت نکنیم و اگر لرستان در این وضعیت بماند و پادگان صف ۰۷،برج های دوقلو ۲۲ بهمن،صنعت فولاد و چرم و پوست ،پارسیلون و چهار خطه ها و آزاد راهها در همین وضع بمانند قطعا استانداری و استاندار در چشم مردم جایگاه خود را از دست می دهند.

امام جمعه خرم آباد افزود: لرستان ۲۵ سال است در ردیف اول تا سوم جدول بیکارترین استان کشور قرار دارد و این امر رمق را از خانواده ها در این استان گرفته است .

وی تصریح کرد: لازم می دانم با توجه به تشابه نام‌خانوادگی و اینکه من و آقای استاندار هر دو از سادات هستیم این را بگویم که در آمدن سید سعید شاهرخی با عنوان استاندار لرستان نقشی نداشته اما در حمایت همه جانبه از وی برای پیشبرد امور استان کوتاهی نخواهد کرد.

امین پارسا/لرستان