رفع تصرف بیش از ۱۰ هزار مترمربع اراضی کشاورزی در بروجرد

به گزارش رکنا از لرستان؛ بهرام میر دریکوند با اشاره به افزایش مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان بروجرد گفت: این برخوردها برای هشدار به زمین‌خواران و نیز پیشگیری از به دام افتادن مردم در چنگال این افراد سودجو است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در شهرستان بروجرد، گفت: براساس پیگیری‌های مستمر این مدیریت و یگان حفاظت امور اراضی از طریق سامانه ۱۳۱ ، در منطقه خوش آب و هوای منطقه توریستی گلدشت و شیخمیری کلهر شهرستان بروجرد ۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوارکشی، احداث بنا،و اسکلت فلزی ،فنس کشی ،نصب درب و… با حضور نماینده دادستان، مدیر جهادکشاورزی ،رئیس و پرسنل یگان حفاظت اداره امور اراضی شهرستان ، عوامل نیروی انتظامی و سایر عوامل مرتبط تخریب و بیش از ۱۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی نیز آزاد شد.

مدیر امور اراضی استان با تأکید بر اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی است، افزود: این امر مستلزم آگاهی شهروندان به ضرورت تولید غذا و نقش مهم حفظ کاربری اراضی در این راه است.

میر دریکوند از مردم خواست تا از طریق سامانه ۱۳۱ ارتباط مردمی سازمان امور اراضی را در حفظ و حراست از باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی همراهی کنند.

کدخبر: 1047272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟