قیمت بلیط فیلم های جشنواره فیلم فجر اعلام شد

به گزارش رکنا، بلیت‌ فروشی سینماهای مردمی سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر ، با اعمال تغییرات زیاد نسبت به سال گذشته، از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۱ بهمن آغاز خواهد شد.

بنا به تصمیم برگزار کنندگان جشنواره و باتوجه به شرایط همه‌گیری کرونا و فاصله‌گذاری‌ اجتماعی، حداکثر ۳۰ درصد از ظرفیت میزبانی سالن‌های‌ سینماهای مردمی به این دوره جشنواره اختصاص داده شده است. جزئیات و مشخصات جدول نمایش فیلم‌ها از طریق سایت جشنواره و سامانه‌های فروش اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بلیط فیلم های جشنواره فجر را از اینجا خریداری کنید

در این دوره، بلیت‌فروشی از طریق سه سامانه ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت انجام خواهد شد. قیمت بلیت برخی از سینماها، ۲۰ هزار تومان و بقیه نیز ۳۰ هزار تومان تعیین شده است.

در جشنواره ۳۹ فیلم فجر، فروش سری بلیت‌ها وجود ندارد و هر نفر با یک شماره همراه، امکان تهیه چهار بلیت برای هر فیلم را دارد. بلیت‌فروشی اکران مردمی تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد و علاقه‌مندان تا لحظه نمایش فیلم، می‌توانند بلیت‌های موردنظر خود را خریداری کنند.

بلیط ها حضوری فروخته نمی شود

بر اساس شیوه‌نامه بلیت‌فروشی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، پس از خرید بلیت از طریق سامانه‌های تعیین شده، کدی برای خریداران ارسال می‌شود و افراد با ارائه آن به سینما، می‌توانند بلیت خود را تهیه کنند.

امسال امکان فروش بلیت حضوری به مخاطبان سینما وجود ندارد و بلیتی در گیشه‌ها فروخته نخواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟