پیام تبریک رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به دانشجویان نو ورود

به گزارش رکنا، دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در پیامی، سال تحصیلی جدید را به نودانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد تبریک گفت.

متن پیام دکتر میرزائی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

به دانش فزای و به یزدان گرای    که او باد جان تو را رهنمای

فرزندان نویافته‌ام؛ سلام

از اینکه دانشگاه دیرینه‌سال فردوسی مشهد را برای علم‌اندوزی و کسب فضیلت برگزیدید و تلاش‌هایتان منجر به پذیرفته شدن در این دانشگاه تمدن‌ساز شده است، بسیار خرسندم.

آغاز دورۀ دانشجویی، یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین مراحل زندگی هر فرد است. در این دوره شما نه تنها به کسب علم و دانش می‌پردازید، بلکه مهارت‌های زندگی، تفکر انتقادی و همکاری با دیگران را نیز می‌آموزید.

آنچه این قطب علمی و فرهنگی را از دیگر دانشگاه‌های نام‌آشنا متمایز می‌کند، همسایگی با آستان مقدس رضوی است؛ یقین دارم از فضای معنوی و الهام‌بخش مشهد مقدس بهره‌ها خواهید برد.

دانشگاه فردوسی مشهد، مزین به نام شاعر خردمند توس، زمینۀ رشد و بالندگی شما را فراهم آورده و به تک‌تک شما فرزندان معنوی‌ام فرصت می‌دهد تا به عنوان آینده‌سازان ایران عزیز، در مسیر دانش و فرهنگ گام بردارید. شما هم‌اکنون در محیطی قرار دارید که بسیاری از بزرگان و مفاخر علمی و فرهنگی در آن پرورش یافته‌اند.

از فرصت‌ها و امکانات آموزشی، فرهنگی، ورزشی و دانشجویی بهره‌مند شوید و از هم‌فکری با دوستان و استادان خود لذت ببرید. همچنین، در کنار کسب علم، مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود را فراموش نکنید. سال تحصیلی جدید را به شما نودانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد شادباش می‌گویم و امیدوارم در طول این مسیر پربار و ثمر بخش، لحظات خوشی را تجربه کنید.

مسعود میرزائی شهرابی

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد



وبگردی