صحبت های احسان ظلی پور، تهیه کننده سریال بازنده + فیلم

به گزارش رکنا، سریال بازنده سریالی جنایی و رازآلود است که نویسندگی و کارگردانی این سریال برعهده امین حسین‌ پور و تهیه‌ کنندگی آن بر عهده احسان ظلی‌ پور است. با تهیه کننده این کار به گفتگو نشستیم که در ادامه خواهید خواند.

آقای ظلی پور! تهیه کنندگی سریال بازنده بر عهده شما بوده است. چه شد که این کار را بر عهده گرفتید؟

ما با کارگردان این کار امین حسین پور یک سریال کوتاه را کار کرده بودیم که یک اپیزود کوتاه بود به نام درمانگر و خیلی هم موفق بود که پلتفرم فیلیمو همکاری کرد و آن را پخش کرد و بازخوردهایی که گرفتیم تقریبا در همان حال و هوا یک طرحی را ارائه دادیم که فیلیمو خیلی استقبال کرد. چون هم کمی کار متفاوت بود و از نظر فرم و فضا و تصویر و رنگ و نور شبیه درمانگر بود ولی قرار بود مینی سریال باشد با اپیزودهای بلند؛ برای همین این کار را تایید کردند و رفتیم در پروسه تولید و چیزی شد که الان ساخته شده و باید تماشاگر ببیند و نظر بدهد.

با توجه به زحمتی که کشیده اید در ساخت سریال بازنده به نظرتان استقبال مردم از آن چگونه خواهد بود؟

حقیقتا با توجه به سریال هایی که دارد پخش می شود و فضای متفاوتی است فهمیدیم که در این حدود یک سالی که ساخت بازنده را انجام دادیم سلیقه مخاطب مقداری تغییر کرده و ما هم سعی کردیم کار باکیفیتی را به مردم ارائه دهیم و کمی هم از نظر فرم و فضا و شکل کار متفاوت از کارهای روتین باشد. فکر می کنم که مردم راضی باشند؛ چون ما تلاش کردیم همه چیز را در بالاترین حد استاندارد رعایت و کار را تولید کنیم و به مردم ارئه دهیم.

بودجه ساخت بازنده چگونه تامین شد؟ آیا اسپانسر مالی داشتید یا خیر؟

نه، کل بودجه بر عهده پلتفرم فیلیمو بود که از ابتدا کاملا حمایت کردند. چون کارهای اینچنینی برای پلتفرم ها شاید ریسک باشد اما با توجه به پروژه قبلی که با فیلیمو کار کردیم و استقبال شد قبول کردند و کل کار را حمایت کردند تا سریال بازنده رسید به مرحله پخش.

با آرزوی موفقیت برای شما و سریال بازنده.

کدخبر: 1041675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟