فال روزانه شخصی / 11 آبان + فیلم
حجم ویدیو: 10.00M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد شاید به خاطر چیزی که شما را عقب نگه داشته و از فرصت‌ها دورتان کرده است ناراحت شده باشید، ولی این موضوع در نهایت و در طول زمان به نفع شما تمام خواهد شد. اگر شما نتوانید به منظور هماهنگ شدن با نیازهایتان در برنامه‌هایتان تغییراتی بدهید، حسابی عصبانی خواهید شد! خودتان را به دست سرنوشت بسپارید، چراکه احتمالاً قادر نخواهید بود به برنامه‌های خود عمل کنید. هم اکنون انعطاف پذیر بودن برای شما کلید رسیدن به خوشبختی است.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد شما نمی‌دانید که در اقدام بعدی تان چه راهی را انتخاب کنید، چرا که نمی‌توانید نیازهای طبیعی‌تان مثل ارتباط برقرار کردن با استقلال و آزادی خود را رفع کنید. این مقوله برایتان ناآشناست، چراکه شما فقط مواقعی که دوستی و روابطت‌تان از سر دلسوزی باشند احساس امنیت و آسایش خاطر می‌کنید. حتی اگر اعصابتان به هم ریخت امروز احساسات خود را ابراز نکنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد وقتی نتوانید احساسات خود را کنترل کنید، به خصوص اگر دیگران هم ناراحتی‌های شما را تشدید کنند، اوضاع خیلی ناراحت کننده و استرس زا می‌شود. حتی اگر از این شرایط جدید ناراضی هستید ولی خودتان را نگران نکنید. شما می‌خواهید بیشتر داشته باشید و حتی شاید خودتان هم دقیقا ندانید که چه می‌خواهید. شما فقط به زمان احتیاج دارید، روزهای آینده اوضاع بهتر خواهد شد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد شما شروع کرده‌اید تغییراتی که همیشه آرزویش را داشتید در زندگی تان اجرا کنید، اما در این مرحله شک و دودلی خیلی زیادی وجودتان را را فرا گرفته است. این عدم اطمینان امری طبیعی است و تا چند روز آینده از شدتش کاسته می‌شود. در مواقع بیکاری به جای تمرکز کردن روی چیزهایی که نمی‌خواهید به چیزهایی که می‌خواهید فکر کنید. قدرت نگرش‌ها و تفکرات مثبت مطمئناً بیشتر از نه گفتن است.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز هیچ چیز نمی‌تواند شما را عقب نگه دارد، چرا که برای جواب‌های مثبت خود بیشتر از جواب‌های منفی دلایل قانع کننده دارید. اما بخشی از دلیل تراشی شما بر اساس آرزویتان برای پیدا کردن تعادل شکل گرفته است، که شباهتی با نیازهایی که بر اساس اولویت‌های شخصی هستند ندارد. هم اکنون به جای اینکه سعی کنید منطقی باشید، از خودتان بپرسید واقعاً چه می‌خواهید. سپس وقتی که جواب روشنی پیدا کردید طبق همان جواب عمل کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد امروز شما با حس استقلال طلبی و آزادی خود منبع الگوی دوستانتان شده‌اید، این حالت وقتی که شما تمام تصمیمات خود را با ایده‌های عالی و حقایق فیلسوفانه هدایت می‌کنید، اتفاق می‌افتد. ولی آنطوری که دیگران فکر می‌کنند شما نمی‌توانید بین عقل و احساس خود تعادل ایجاد کنید. از درمیان گذاشتن مشکلات خود با دوستانتان هراس نداشته باشید، اگر این کار بکنید در نظر آنها مهربان تر و دوست داشتنی تر از قبل به نظر می‌رسید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید امروز شما خیلی اجتماعی شده اید و دوست دارید با اطرافیانتان ارتباط برقرار کنید و خیلی زود با هر کسی که سر راهتان قرار بگیرد سر صحبت را باز خواهید کرد. در طی این مکالماتی که دارید خبرهای خوبی به گوشتان خواهند رسید و به احتمال زیاد بخش زیادی از شنیده هایتان هم واقعیت دارند، اما از آنجایی که این خبرها خیلی دست به دست شده اند تا به شما رسیده اند به احتمال زیاد چیزهایی به آنها اضافه و یا کم شده اند و بهتر است این طور فرض کنید که شنیده هایتان تمام واقعیت نیستند. اگر برایتان امکان دارد خودتان در مورد این موضوع تحقیق کرده و به اصل ماجرا پی ببرید تا خیالتان راحت باشد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد اینکه شما تشخیص داده‌اید رویاهای شما می‌توانند مهم‌تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اید و تمام اطلاعاتی را که می‌توانستید گرفته‌اید، هنوز چیزی کم است. داده‌ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده‌های دیگران معتبرتر است.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که رویدادهای اجتماعی یا معاشرت های خانوادگی یا دوستانه امروز باعث می شوند تا نگاهتان به دنیا اطراف تغییر کند و در مسیر جدیدی گام بردارید. پیش زمینه های فکری و دارایی های روحی شما دید جدیدی به اطراف و موقعیت ها به شما می دهند و متوجه می شوید در گذشته چه موقعیت های ارزشمندی را از دست داده اید. ارتباطات امروز بیش از هر زمان دیگری شفاف هستند و این بسیار به نفع شمااست زیرا می توانید با درک درست و انتخاب مناسب، بیش از پیش به دوستان و اطرافیان نزدیک شوید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که درست است که از یکی از نزدیکانتان ناراحت هستید،اما غیبت کردن و گفتن مسئله به همه به غیر از شخصی که باعث ناراحتیتان شده است چیزی را حل نخواهد کرد. صحبت کردن با آرامش و حل موضوع به نفع هردوی شما خواهد بود. اگر مواجه شدن با برخی حقایق رویاهای شما را به چالش کشید خیلی تعجب زده نشوید. مردم خیلی علاقه ای به رویاها و خیالپردازی ندارند. به جای رویاپردازی خیلی مستقیم و بر اساس برنامه برای رسیدن به هدف هایتان پیش بروید. بهترین روش این است که اول خوب فکر کرده و حساب شده پیش بروید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که چرا به جای این که این همه عجله کنید از منظره اطرافتان لذت نمی برید؟ از زندگی و تک تک لحظات آن لذت ببرید وگرنه در انتهای راه از این که از مسیر لذت نبرده اید پشیمان خواهید شد. یک تلخی کوچک در رابطه عاطفیتان راه را برای بهبود آن باز خواهد کرد. امروز ممکن است با کسانی روبرو شوید که می خواهند خودشان را بهتر از آنچه که هستند نشان بدهند. در ارتباط با غریبه ها با احتیاط گام بردارید و سعی کنید ببینید در پشت آن نقابی که به صورت دارند شخصیت واقعی آنها چگونه است.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد سعی کنید انتقادات سازنده دیگران را زیادی به دل نگیرید و به جای جبهه گرفتن و ناراحت شدن از آنها سعی کنید به آنچه دیگران می خواهند به شما یاد بدهند گوش فرا دهید. امروز با این همه اتفاقاتی که در اطرافتان جریان دارد و احساساتی که در قلبتان در غلیان هستند شاید اوضاع خیلی باب میلتان نباشد، اما اگر می خواهید آرامش داشته باشید آن را خیلی جدی نگیرید. اگر در کاری نیاز به کسب اطلاعات دارید امروز روز خیلی خوبی می تواند باشد، چرا که از منابعی که حتی انتظارش را هم ندارید می توانید این اطلاعات را به دست بیاورید. روز خوبی برای تجسس می تواند باشد!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟